Puf, zucht, steun, zomer leuk??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Puf, zucht, steun, zomer leuk??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 18:24

Vanmiddag een buitenritje gemaakt met een stalgenootje.
We reden langs het fietspad door de berm richting het bos zo'n 6km verderop.
Tinka liep op het erf al te zuchten en op het eerste zandpad was het zo stoffig dat ik meteen een bups zand onder mijn lenzen had.
Toch even doorgezet, en daar reden we langs het fietspad. Snoeiheet, weinig wind en een brandende zon. Ik geef niet snel op, maar was toch blij toen bleek dat ook het stalgenootje het maar niks vond Haha!
We hadden geen puf om te draven en stappend was het bos nog wel erg ver...
We zijn de eerste afslag weer ingegaan en zo richting huis gestapt, met af en toe wat schaduwstukjes. M'n voeten gloeiden, mijn nek was aan het verbanden (had twee staarten in en mijn nek ziet nooit veel zon Cool ) en Tinka haar donkerbruine velletje was ook gloeiend heet.
Al met al toch een uurtje onderweg geweest.
Op stal aangekomen beide paardjes onder de slang gezet, vonden ze erg lekker!!
Ik had er zelf ook wel onder gewild maar had geen bikini mee Schijnheilig

Maar doe mij de lente en de herfst maar, die hete zomerdagen vind ik dus echt he-le-maal niks

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 18:33

Ah zielig zeg Ach gut Nee grapje, ik kan wel begrijpen wat je bedoelt... Ik vond het vandaag alleen juist ontzettend lekker: Normaal zit ik de hele dag op de redactie, maar vandaag mocht ik verslag doen van de wielerronde Veenendaal-Veenendaal met als gevolg dat ik de hele dag lekker buiten was. Dat was voor mij echt een absolute oppepper. Ik ben alleen maar erg kort naar de VIP-party geweest, want ik had er wel een beetje genoeg van en om eerlijk te zijn weet ik bar weinig van 'fietsen' (wat ik niet mag zeggen), dus ik voelde me een beetje kneus Frusty Nerd

En oh trouwens, in je reactie over je lenzen kan ik me helemaal vinden in deze tijd van het jaar: Ik heb vandaag zeker tien keer ongelofelijke traanogen gehad omdat er ook maar 1 klein stofje in kwam.. Verdrietig Daar kan ik echt helemaal gek van worden.. het doet ZO'N pijn!!!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 19:59

IK. HAAT. DE. ZOMER!

* Te veel lastige zoem-insecten
* Te heet
* Rood haar = roze velletje = snel verbrand
* Zwarte Tink + zon = zielig
* Ijsjes zijn al gesmolten voor z euit de verpakking zijn

Grrrr!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:00

Je hoort mij niet klagen hoor, dat doe ik pas als overal een - voor staat Haha!.

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:04

nou ik vind dit weer juist geweldig.
Ik hou wel van de ZON!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:09

Ik vond het vandaag heerlijk weer! Ik vond het echt jammer dat ik de hele dag op school zat... Mij hoor je niet klagen, hoor.
Ivm je lenzen kun je misschien beter een zonnebril opzetten. Bij mij scheelt dat iig al een heel stuk. Ziet er niet uit in combinatie met een cap, maar ja, je kunt ook niet alles hebben.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:13

Zomer is cool!! Cool
Echt super relaxed! Als ik érgens van houd is het de zomer.. Lekker naar het strandje, lekker door het water galoperen en de knollies er lekker in laten rollen enzo. Echt superrr! Vandaag vond ik ook echt dé perfecte dag, heerlijk gewoon!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 20:17

het was juist heerlijk vandaag. Ik ben de hele dag op stal geweest (stalhulpje voor een dag) en heb de halve middag in het zonnetje tuig zitten schoonmaken en invetten. Verder in het zonnetje gereden, zalig!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:22

Ik vind het ook heerlijk dit weer! Het liefst ga ik dan met me luie kont de hele dag in de zon liggen. Kan me moeilijk aanzetten tot echt actieve moves, maar verder hoor je mij echt niet klagen over dit temperatuurtje!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 00:20

Nou Marije, daar kan ik me helemaal in vinden. Houd er ook helemaal niet van als het zo warm is. Dan kom ik echt nergens toe.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:43

Stelletje Nederlanders Haha! Altijd maar klagen.
Als het vriest is het te koud, schijnt het zonnetje een keer, is het weer te warm...

Ik ben blij dat het lekker weer is en kan echt genieten van dit weer. Heerlijk!
Maar ja, vanavond krijgen we weer regen... (ook wel goed voor de wei en de bak..)

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:50

Ik heb genoten op stal. Een uur Spuit11 gepoetst, Haren gehapt dus. Boos! Grappa gelongeerd, gewandeld. Genoten van het mooie weer. Het kan mij niet warm genoeg zijn.
Rijden hoef ik neit zo nodig en ik baal ook van dei rotsteekbeesten, maar toch, in het zonnetje, lekker genieten.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:57

Wij Nederlanders zijn ook nooit tevreden Tong uitsteken

Bij ons is het nog niet zo gloedje heet en ik heb gisteren heerlijk gereden! Ik moet een aardig stukje fietsen om bij Chica te komen en met dit weer is het echt prettig fietsen Lachen

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:08

Heerlijk!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 10:13

Als ik jullie positieve verhalen over gister hoor ga ik er maar vanuit dat het plaatselijk gewoon ontzettend warm was Haha!

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:45

Er stond een mooi koud windje bij ons.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:35

Het moet welplaatselijk geweest zijn, want hier was het helemaal niet zo warm! Of misschien was het bij ons juist wel plaatselijk *LOL*

Het is ook eigelijk nooit goed he?
Maar eigelijk ben je niet slim genoeg geweest, je had gewoon 's avonds moeten gaan. Geen zon, minder vliegen.. no problemo!

(handig ook als je overdag moet werken Haha! )

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:41

Tsk het is ook nooit goed he! nee ik ben helemaal in mijn sas nu Over de weilanden komt een fris windje en het zonnetje houd me lekker warm nee ideaal! rijden doe ik 's avonds wel en overdag aan het werk op de boerderij okee nu hou ik tussendoor vakantie in emmen maar het si echt geweldig!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:57

Ik vind het wel lekker in de zomer, maar niet om intensief te rijden. Lekker onder de bomen rijden, vlieg daargelaten maar ja. Lekker je paard wassen doet ook altijd goed in die hitte.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 12:55

Ik moet toegeven,ik vind het ook niks,
ik heb heel ers last van mijn keel,en kan dus niet zo goed tegen warme dagen.. dus iets minder warm mag ook wel

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 13:34

Oef, en hoe moet dat dan als het straks echt zomer wordt? Als het dus echt warm gaat worden?
Hier was het heerlijk weer, lekker zonnetje, lekker warm met een lauwig briesje, kortom heerlijk weer! Dit vind ik het meest perfecte paardenweer en ook ik ga pas klagen als overal een - voor staat (en dan te bedenken dat ik helemaal niet tegen warmte kan.....)