Eindelijk..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 21:13

Eindelijk heb ik weer heerlijk gereden!
Robin was echt lief. Het begon al bij het poetsen.. heel de tijd de oortjes naar voren en toen ik zijn hoeven ging krabben zat hij op mijn kont te kriebelen *LOL* Lovers Toen ik het zadel erop legde waren de oortjes toch wel heel even plat hoor Lachen maar toen ik klaar was stonden ze weer vrolijk naar voor! Wel moeilijk, zo het hoofdstel om doen, dan buigen de oren niet zo goed!! *LOL* Lekker naar de bak gewandeld. En hij was echt lief.. de hele tijd knuffelen enzo.. Lovers Toen in de bak erop gaan zitten en ongeveer 10 min. met een los teugeltje gestapt. Ben toen maar eens de teugels op gaan pakken, en heb vanaf toen heel intensief gereden. Hij was heeeel nageeflijk en super ontspannen. Hij liep echt lekker. Goed de achterhand eronder etc. Alles ging goed, zelfs de travers en het schouderbinnenwaards. Waarbij hij normaal wel eens zit te kloten Extreme duivel Oh wat was ik trots op mijn paardje zeg!!! MIJN schatje.. en hij blijft voor altijd mijn schatje..!!!! Ik ben eindelijk weer helemaal in love.. en wil hem echt nooit meer kwijt!!! Toen ik ging uitstappen hing ik lekker over z'n nek en heb ik lekker liggen knuffelen. Er liep net iemand van stal naar de bak die zei: "Hemel op aarden, is op de rug van paarden!" en gelijk had ze. Bij het afzadelen was hij ook al zo braaf. En knuffelen dat hij deed.. hij is echt weer mijn schatje hoor... ben nu zo vrolijk! Eindelijk eens een keer niet kloten.. Party!! Lovers
Ik moest het ff kwijt.. want vond het echt heerlijk!!
bedankt voor het lezen Party!! *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 21:34

Fijn dat ie weer eens een goede bui had Lachen

Bij mij was ie ook lief, maar daar mocht ie ook foetelen he Extreme duivel

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 22:51

Hartstikke fijn voor je! Je hele berichtje is één en al opluchting en blijdschap!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-01 22:58

Als ik mijn berichtje zo weer terug lees.. komt er gewoon spontaan een traan Verdrietig echt, ik wil Robin nooit meer kwijt. Na al die tijden die we mee gemaakt hadden.. toen wilde ik hem echt kwijt.. en tegen mijn hoofd geschopt Verdrietig maar nee.. een paard kan ook fouten maken.. robin doet gewoon altijd zijn best voor me, ondeugend issie wel eens. maar ik weet zeker dat hij me niet expres tegen mijn hoofd geschopt had. ik hou echt van hem.. wat er ook gebeurt.. Verdrietig Lovers

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-01 23:40

Fijn dat het weer beter gaat!!
Hopelijk gaat het zo door. Knipoog

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 17:26

Vandaag was hij weer zooo lief.. Lovers eerst even in de bak gereden wassie errug braaf en wat wassie mooi in de spiegel Kwijl hij liep echt mooi.. Kwijl ben toen nog even naar buiten geweest, langs vera, een haflinger die ik al heel lang ken, zij heeft dit jaar een veulentje gekregen en robin is bang voor veulens.. dus expres daar even langs gereden maar hij vond het niet zo heel eng.. het veulen ging zelfs mee rennen en robin liep gewoon door hij vond het wel eng, maar deed zijn best om het niet eng te vinden.. Lovers toen ben ik nog even gaan wandelen aan het halster met hem.. een weggetje in waar hij altijd bang is, waarom weet ik niet, maar hij is er bang! en toen was hij toch écht bang.. toen ging hij niet meer verder en heb hem toch nog een klein stukje naar voren gekregen en toen omgedraait.. en hem goed beloond.. mijn schatje Lovers

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 17:31

Wat goed zeg!
Inderdaad wat dat weggetje betreft: telkens een klein stukje, en door vertrouwen in jouw te hebben komt Robin er vanzelf achter dat het niet eng is!
Hardstikke gaaf dat het zo goed gaat met jullie. Volgens mij ben je helemaal in love Lovers met die schat!