Met STeffi shoppen :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Met STeffi shoppen :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 18:23

Vandaag zijn steffi en ik naar hippo hippic gegaan en naar horseman.
Omdat we bij hippo niet echt konden slagen, zijn we verder gefietst naar horseman.
Steffi besloot dat ze dorst had, dus zijn we maar eerst de supermarkt ingedoken.
Daar werden we telkens afgesneden of aangereden door winkelwagentjes, en toen we de rij van de kassa zagen, hebben we het drinken maar weer terug gezet en zijn we maar de supermarkt weer uitgegaan.
Toen naar horseman. Daar even rondgesnuffeld.

Steffi heeft een hoofdstel gekocht en ik heb een leren halstertje voor punky & een hengstenketiing.
Er lagen ook nog punky-peesbeschermers (30 euro) die heb ik laten liggen Haha!
Ik wou ze wel heeel graag!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:28

Ja, het is een wonder dat we levend uit de winkel kwamen Bloos djiezus niet normaal meer! Vanaf alle kanten geramd door winkelwagentjes en afgesneden door oude oma'tjes Tong uitsteken

Kwam ik thuis, kom ik tot de ontdekking dat een van de passantjes aan t bakstuk kapot is (een vaste, geen losse) en kan em dr ook niet verder afhalen. Boos! Maarja, heb geen zin om weer helemaal terug te fietsen dus ga van de week wel langs Bakker om het te laten maken!

Paste punky's halstertje? Lachen

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:36

zo tof. moet ik ook nog es doen met ponyzotje Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:40

Zo zo, jullie hebben dus even geshopt Knipoog Ikke ook samen met Prima We hebben vandaag een rondje Nieuwegein, Zoetermeer en Harmelen gedaan Haha! en zijn thuis gekomen met 2 dekens een laarzenknecht een zak bananensnoep en 2 jassen Haha! We hebben dus ook even flink geshopt Bloos