jullie meningen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 20:21

Na deze berichtjes wil ik toch ook nog ffies reageren!! Laat iedereen toch in zijn waarde. Iedereen beleeft aan zijn haar paard of pony plezier en ieder op een andere manier en wijzen.
Zie ook mijn berichtje in algemeen over het soms zeer kwetsend zijn van opmerkingen/ commentaar en kritiek.


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 13:58

Ik weet niet of je doelt op mijn berichtje, en ik kon je bericht op algemeen niet vinden, maar ik geloof niet dat er hier iets kwetsends gezegd is in deze reacties? De vraag was wat wij er van vonden dat Kim op dat welsh Atje reed. Ik heb daar mijn mening op gegeven. Ik denk niet dat die kwetsend is, kijk misschien zijn stef en Kim het er niet mee eens, nou ja dat kan. Goed het 'uitlachen' van suus is inderdaad niet leuk natuurlijk. Als stef of Kim bij mij op stal zouden staan zou ik er ook echt niks van zeggen hoor enkel als mijn mening gevraagd werd. Als zij lol hebben maakt het mij niet uit waarop ze rijden, zolang het niet te zware belasting is. Groetjes van Laura!
[/quote]

Nee hoor, het was niet direct bedoeld en gericht opjouw. Meer in het algemeen en ik bedoelde niemand in het bijzonder.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _suus19_, MeesMo, senna21, wonderlover en 104 bezoekers