Verkoop paard..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 07:58

Tja ik denk als je een klik hebt met jepaarde en hij wordt ziek of oud of hij komt iet verder in d spot, dat je niet mag verkopen.Een paard is tenslotte geen gebruiksvoorwerp. Paarden zijn levende wezens en kies je daarvoor dan ben je verantwoordelijk voor de rest va hun leven. Ook voor hun welzijn. Klikt het niet met het paard vind ik het anders, daar wordt je paard ook niet gelukkig van. Ik sta nu zelf voor een situatie waarbij ik misschien noit meer op hem kan rijden, maar hij gaat zeke niet weg. Hij is nl mijn beste maatje en er is meer dan rijden alleen!! Ik ben voor hem verantwoordelijk en ik zou het niet anders willen

Voorzitster AFM


PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 14:43

ik rij wil wel wedstrijden rijden en verder komen maar als mijn paard dat niet meer kan gaat hij zeker niet weg! Dan heeft hijzelf dus niks betekent alleenhetrijden met hem. Ik vind dat je zo niet met levende wezens om mag gaan. Neem je de verantwoodelijkheid en de toekomst gaat niet zoals gepland, helaas pindakaas dan stel je je verwachtingen dus bij. ik ben daar heel principieel in. En dat is de enige juiste manier voor mij!

Voorzitster AFM

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, ikkedus, Mark0919, SentiBot en 34 bezoekers