Paarden op de wei!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Paarden op de wei!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 14:40

hehe eindelijk, langzaam aan zullen de saaie uurtjes voor snowdon in de paddock nu verdwijnen, sinds gisteren gaan ze nl weer de wei op! Jippie! Nu nog maar een uurtje per dag, maar dat wordt langzaam uitgebouwd...

*ik haat kleigrond, duurt zolang voor het goed te doen is...*
Hij staat nu samen met Amanda, de haflingermerrie van Maya in de wei. En hij vond het prachtig zei de staleigenaar. Hij was weer s flink gaan showen, staart in de lucht, nek mooi gebogen, benen strekken.. Zucht wat n showbink Knipoog

Vandaag hadden Maya en ik dat dus ook verwacht, dus na onze ochtendrit, afgespoten en daarna naar de wei gebracht, we laten ze los en KABAM!!! ? Nee hoor... ETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahaha ik lach helemaal dubbel van t lachen, want snowdon stond dribbelend naast me en liep showend mee naar t weiland en dan gaat ie alleen maar staan en met zn kop naar benee... tsss

Maar ik vind het wel nog steeds jammer dat ik hier in de buurt geen stal heb gevonden waar hij dag en nacht naar buiten kan... maarja

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 14:43

Whahahahaa een echte (s)tinker

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:30

Heerlijk he, als ze weer lekker de wei in kunnen....ik heb de paardjes aan huis dus die kunnen gelukkig dag en nacht buiten staan koekeloeren. Prachtig vinden ze dat, onze wei ligt midden in een woonwijk aan een weg waar heel veel mensen langsfietsen en wandelen, dus daar valt altijd wel wat te bekijken voor ze! En anders gaan ze lekker wat graspolletjes afkluiven (want helaas is het geen vetpot hier qua grootte van de wei) Verdrietig

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:41

Beter zeg, dat ze de wei op kunnen!
Blijven ze van de zomer dag en nacht buiten, of 's nachts op stal?

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:13

Heerlijk zeg, dat ze de wei weer op kunnen! Bij ons staan nu de schaapjes er op,en daarna de paardjes! Maar dat kan nog wel even duren geloof ik. Ach, een graas-wandeling af en toe maakt veel goed (maar haalt het natuurlijk niet bij ECHT de wei op).

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:22

hihi die van mij staat al heel lang op de wei Tong uitsteken zelfs in de winter als het gerregend, gesneeuwd of iets anders heeft
groetjes marjolein

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:26

Haha, wat bekend. Doet Dennis ook, als een idioot showen onderweg naar het land en zo dra hij d'r is hoofd naar benenden en eten. D'r kan meestal echt geen sprintje af hoor.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:10

Bij ons gaan ze binnekort (vanaf 3 mei dacht ik) ook weer de wei op Haha!
Ik denk dat Soraya ongeveer hetzelfde doet als Snowdon, misschien eerst nog even rollen en dan eten Tong uitsteken

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 07:14

Ha, ik had er ook al een topic over geopend! Lekker he, Snowdon, voor je paard, maar ook voor jezelf eindelijk geen stal meer uitmesten na al die maanden....jippie!!!!!!! Ik ben alleen bang dat het aan het einde van de week over is.......