Hondje op rust..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Hondje op rust..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 11:51

Amigo is snielig Verdrietig Vanaf zondag liep hij ineens kreupel rechtsvoor. Pootje helemaal bekeken, maar niets te zien, nog maar even aanzien dacht ik, maar toen het gister nog niet over was en ook niet minder leek te worden maar even naar het spreekuur van de dierenarts gereden, poezenbeest ook gelijk mee, die was verleden week "geholpen" dus maar even vragen of de hechtingen er al uit mochten, mijn auto was dus even omgedoopt tot dierenambulance Haha! .
Volgens de dierenarts heeft Amigo een ontsteking in zijn pootje, kreeg twee spuiten (vond hij niet leuk) en ik kreeg een lading pillen mee en het bericht dat mijn springinhetveld 5 dagen niet mag rennen. Lopen mag hij alleen aan een touwtje, 4 tot 5 keer per dag hooguit 10 minuten per keer.
Meneer was gister zwaar beledigd toen wij naar stal vertrokken en hij thuis moest blijven, hij begreep er werkelijk helemaal niets van. Ben benieuwd hoe we het weekend doorkomen, want normaal gaat hij echt overal met ons mee naar toe, maar ja het is voor zijn eigen bestwil, maar krijg dat maar eens aan zijn verstand Verward

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:54

Agossie, arme beestenboel bij jou thuis!

Hopelijk is je hondje snel weer beter. Verwen hem maar flink!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 12:00

En als je hem meeneemt en in de auto achterlaat? Is dat een optie. Toch nog iets. Sterkte met hem.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 12:04

Belker schreef:
En als je hem meeneemt en in de auto achterlaat? Is dat een optie. Toch nog iets. Sterkte met hem.


Nee helaas, hij is in de auto superbraaf, maar als hij op bekend terrein in de auto moet blijven en ons ziet weggaan wordt hij bloednerveus, en dat lijkt me met het pootje helemaal niet verstandig (ook niet voor het interieur van de auto trouwens Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:35

Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag Haha!.
Die paar dagen zijn zo om en dan gaat het alweer veel beter met het pootje en kan Amigo er weer tegenaan.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 13:58

Lovely schreef:
Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag Haha!.


Staat dat leuk hé, zo'n kadootje naast je naam Haha!

Net met Amigo wezen lopen, en weer keek hij me zeer beledigd aan dat we bij de eerste hoek weer omdraaiden. Maar ja het is inderdaad maar voor een paar dagen, en de eerste zit er bijna op.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:05

Oke, dan is het jammer. Ik zou niet willen dat hij die mooie grote zeer geliefde auto van jullie ruineerde. Inderdaad dan maar huisarrest. Sterkte de komende dagen.
Gefelicteerd Von.