nog maar 3 weken en dan ga ik een week naar tineke bartels

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-01 18:35

Ik ben wel uithuizig dez dees ,eerst naar nieuwvlied (in de trailer geslapen ) hartstikke mooi weer en gruwelijk gezellig .Toen 4 dagen naar Knokke en nu al weer bijna naar Tineke ,ik kan bijna niet wachten ben zo benieuwd .Iedereen zegt dat dit een geweldige week gaat worden .(mensen die het kunnen weten ) Maar ik ben wel nerveus hoor ,en heel nieuwsgierig hoe het daar zal zijn .
Ben ook benieuwd wat ze van Moon zegt ,en of ze aardig is tegen me want ik kan er n.l niet tegen als ze tegen me snauwen , dan sla ik of dicht of ik zeg t een en ander terug en dat is niet zo aardig ,en dan is de sfeer natuurlijk niet meer zo gezellig .Nou ja we wachten wel af . Cool



ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-01 19:41

he suus, er is een wachtlijst van min 1 jaar tot 1 1/2 jaar maar door de mkz kon ik eerder terecht na ongveer 3/4 jaar
en ik zal de groeten doen aan ester
bibber bibber

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-01 15:56

Zullen ze daar internet hebben ? Als dat zo is en er is iemand geinteresseerd ,dan wil ik jullie wel op de hoogte houden van het gaan en staan van Moon en mij .
Wat ik gehoord heb is dat je iedere dag les krijgt en verder de hele dag mee kunt lopen met de stal en de verzorgers. Je hebt een soort hotel waar je in slaapt en je paard wordt verzorgt door de verzorgers (dat word nog wat met Moon ,die is dat helemaal niet gewent en ik denk dat ik hem maar zelf verzorg want hij is en eenkennig en nogal bang uitgevallen ,(half volbloed he ).)
Weet er iemand toevallig nog iets meer van de gang van zaken tijdens zo,n week ?

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-01 20:26

gedver zou ook iets voor mij zijn

wij gaan binnenkort weer vippen en dan deze keer bij jan tops
dan ben ik altijs zo entousiast omdat ik het fantastisch vind om daar te zijn dat ik naar iedereen zit te zwaaien die ik ken ,soms zit daar dan een bekende ruiter en die ken ik dan van publicatie of zo en dan zwaai ik ook omdat ik hem niet en plaatsen en dan zwaaien ze gewoonterug hihi ,mijn man schaamt zich rot altijd .

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-01 21:01

Ik ben zeker niet vies van stallen uitmesten en andere karweitjes
Als je bedoelt dat het een verwent stelletje is dan zal ik je zeker op de hoogte houden als je dat wilt ..maar ik geloof toch dat jij het was die zei dat je je mening niet zo snel moest uiten op internet ....

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-01 19:53

Ik ben inderdaad geen 20 meer , Party!! Party!! (hoe weet je dat trouwens) maar ik wordt toch nog uitgebuit door mijn man Verward hihi en dat is gelukkig niet met stallen schoon maken .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Miiej, Selina, XladyX en 47 bezoekers