Verkoop paard..

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 17:16

Ik ben het gedeeltelijk eens met Jippie. Als een paard niet bij je past, en het alleen maar geld kost zonder dat je er plezier van hebt en een andere ruiter er wel mee uit de voeten kan, is zowel paard als ruiter beter af bij verkoop.
Nou mijn eigen situatie: Ironique is 3 jaar geleden een lange tijd kreupel geweest. Na een heleboel dierenartsbezoeken was pas duidelijk wat er aan de hand was, en waren we zeker een half jaar verder. Dmv speciaal beslag is het gedeeltelijk goed gekomen.
In dat half jaar hebben verschillende mensen mij gevraagd waarom ik haar niet weg deed. Ten 1e niet omdat het nog niet duidelijk was wat er mis was. Ten 2e omdat ik gewoon ontzettend gek ben met dat paard! Uiteindelijk loopt ze op speciaal beslag en gaat alles hartstikke goed, zelfs weer wedstrijden. Om haar gebrek zou ik haar ook niet willen verkopen, misschien alleen onder de voorwaarde dat ze op dat (dure!!) speciale beslag blijft staan en alleen voor recreatief gebruik.

Maar goed, ik ga weer starten in de M1. Misschien zit Z1 er nog in met haar, maar meer niet. Maar zover kijk ik niet vooruit. Zolang het goed gaat, blijft ze mooi bij mij!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie