jullie meningen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 16:13

Op zich kan het qua gewicht niet erg veel kwaad, maar het is de vraag of je tegen de negatieve reacties van de mensen kunt. Wij hebben een arabier, en omdat we eigenlijk een flink paard willen (ok, Vol is 1.63 en volgens de DA de grootste in NL, wat ik weer betwijfel) zochten we helemaal niet naar zo'n ielig (want de meesten zijn vrij ieltjes) beestje. Vooroordelen bleek, met Arabieren wordt ook geredendoor mensen van dik 130 kg. En dat zijn dan niet de groten. Het ligt idd helemaal aan de bouw, Vol is een Rus en erg stevig, maar niet volgroeid, dus gaat mijn vader er nog niet erg lang op. Het ligt helemaal aan het beest. Bedenk je wel dat een belasting OP de rug vele malen zwaarder is dan een trekkende belasting (voor de kar).

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 20:18

Ik vind het er niet heel erg schokkend uit zien hoor Kim.
Ikzelf ben geen voorstander van kleine pony's rijden, maar ik weet ook wel dat die beestjes slim genoeg zijn om het te laten merken als ze het niet leuk vinden niet aankunnnen. Ik zou denk ik wel op een grote pony kunnen, en ik zou het ook wel doen. Als ik later ooit wordt gevraagd om pony's in te rijden zou ik dat doen omdat ik weet dat ik dat best kan, en omdat ik weet dat ik qua gewicht niet te zwaar ben. Toch ben ik voor het aanspannen van de 'mini's', ziet er altijd super grappig uit vind ik. Dus Sanderijn: foto's!!!!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, chanelle14, denisesilver, Indy_Mouse_9, IngeK, J30d, Kloesje, Nef1985, overzee2, pluklief, Selina, sterregoud, Talishe, tienus63 en 31 bezoekers