jullie meningen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 14:40

hoi suus
even over dat jij denkt dat kim nog maar net met een D of E pony uit de voeten kan. lijkt mij niet namelijk. mijn verz pony's zijn ook niet errug groot, de grootste (NRPS) is ong 1.50 (schat ik) en de kleinste NRPS is 1.44. op die van 1.44 rij ik af en toe nog wel. niet zo veel meer omdat ze bijna 21 is en t niet meer zo goed volhoudt. verder hebben wij ook nog 2 welsh a merries staan, de grootste is 1.20 en daar heb ik ook wel eens op "gereden" zonder zadel, gewoon lekker een rustig stapritje. en ik heb eerder ook wel eens op een shet gereden van nog geen meter.
ik ben dan wel 1.70, maar ik weeg maar 53kg dus ik denk dat het best kan. het ziet er misschien niet superfantastisch mooi uit op een pony van 1.20 maar als t beestje het nou leuk vindt en nergens last van heeft, waarom zou je het dan laten???

kim als ik jou was zou ik er lekker mee doorgaan hoor, de pony geeft zelf echt wel aan wanneer t niet meer gaat

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:50

ik wil me even bij t bericht van sonja aansluiten!!!! ben t helemaal met haar eens namelijk.
ok ik rij ook op een fjordje maar krijg er geen commentaar op omdat ik nog "maar" 16 ben (overmorgen 17... sorry moest er ff uit)en niet zwaar. en verderop in t straatje waar de pony's staan, staat ook nog een volwassen vrouw met haar fjord. die is echt gaaf en ze zien er heeeel stoer uit samen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 16:07

dank je *LOL* Party!! *LOL* Party!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers