jullie meningen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:40

Ik vind je niet te groot voor de pony. Ik kan me voorstellen dat als je echt heftig wedstrijden (dressuur) wilt gaan rijden, dat je dan opmerkingen zult krijgen over een "niet passende combinatie". Maar je geeft zelf al aan dat het vooral "voor de lol" is, dus dan lijkt het mij geen probleem. Kijk bv maar eens naar Stef en Honey, dat gaat toch ook prima?

Het is alleen jammer dat er nog steeds kortzichtige en onbeschofte mensen rondlopen, die meteen beginnen te brullen dat het zielig is en geeeeen gezicht. Helaas zie ik bij de reacties hierboven ook weer zo'n dametje staan. Jammer, ik hoop dat er niet meer van zulke portretten hier komen.

Dus nu even een alineaatje speciaal voor Suus:
Beste Suus, wat is er mis met grotere mensen op kleinere paarden? Ik refereer hierbij naar bv mensen op IJslanders, Fjorden, Haflingers, maar bv ook Quarters (western). Ik snap jouw reactie niet en vind deze ook heel beledigend voor de mensen onder ons die op ponies rijden (Stef met haar Shetje, Jacq en ik met onze Fjorden, Heike met haar Welsh etc).
Ik vind het hartstikke leuk als iedereen zijn of haar mening geeft, daar wordt tenslotte ook om gevraagd, maar misschien is het fatsoenlijker om dat op een wat meer gematigde manier te doen? Misschien lees je hier al wat langer mee, en heb je bijvoorbeeld wel eens gelezen dat Stef ook vaak minder aardige reacties krijgt, omdat ze een Shetlander heeft. Hoe denk je dat zij zich voelt als ze jouw reactie leest? Een klein beetje rekening houden met elkaars gevoelens kost weinig moeite, en houdt het veel gezelliger. Volgende keer iets tactischer Bokken dus aub *LOL* !

Groetjes, Sonja (1.73 en breed) en Milena (1.36 en niet breed).


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:47

Hahaha, nee joh, ik ben net zo blij dat het niet zo'n baggervette schommelpony is! Ik zie trouwens bij andere berichten wel aardige reacties van Suus staan, dus laten we het er maar even op houden dat ze even haar dag niet had.... Sonja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:57

Hihi, alvast gefeliciteerd!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 11:53

Citaat:
Op 2001-03-16 09:23, schreef Suus:

Voor SONJA, als je op mij doelt met "kortzichtige en onbeschofte mensen": om iemand voor onbeschoft uit te maken als je gewoon een eerlijke reactie leest, is ook niet echt bepaald netjes he... Nota bene vraagt de schrijver van het onderwerp naar de meningen van anderen. Nou, als je daar niet tegen kunt moet je niet naar andermans meningen vragen. Heb ik aangegeven dat er iets mis is met mensen op kleine paarden? Dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Mijn enige reactie hierop is dat mijn reactie op dit onderwerp te zwaar en serieus wordt opgepikt. Tjonge jonge zeg... Of ik al langer meelees? Ik sta sinds eergisteren ingeschreven....




Hoi Suus, je kunt ook langer meelezen zonder berichten te plaatsen! Maar eh.... ik vind het dus inderdaad ALTIJD onbeschoft om mensen uit te lachen, ik heb liever dat we MET elkaar lachen dan OM elkaar. En zoals dat ene berichtje van je er stond, vatte ik het niet echt op als "geinig om te zien" maar meer als "belachelijk om te zien". Inderdaad werd er gevraagd om een mening, maar ik gaf aan dat ik het PERSOONLIJK prettiger vind als een mening verkondigd wordt door iemand die ook rekening houdt met andermans gevoelens.
Maar het is duidelijk nu, NO HARD FEELINGS hoop ik. Ik had bij andere berichten al gezien dat je niet zo'n kwaaie was als enkelen van ons hadden begrepen uit bovenstaande berichten. Je zult dat denk ik ook niet meer meegekregen hebben, maar we hebben soms wat aanvaringen met mensen die van andere forums komen en op deze manier es effe lekker de boel op komen stoken. Maar zo ben jij dus niet, dus bij deze effe alsnog: welkom hier en ik hoop je nog vaak te Bokken!
Groetjes, Sonja.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Bretsa, Contemplate, sterregoud, Wijzig123 en 25 bezoekers