wat vinden jullie hier nou van...?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 21:18

een kennis van m'n vader die heeft zelf ook paarden en m'n pa die vroeg dus aan haar hoe het zou komen dat Carina schuurde. Oh zei ze, dat kan zomerexzeem zijn. gelijk erachteraan: dan moet je hem verkopen hoor want aan een paard met zomerexzeem heb je helemaal niets... Boos! Boos! Boos! Boos!

nu komt het mooiste, ze heeft zelf een paard wat altijd kreupel is, iets aan de darmen heeft en ze niet meer zelf kan verzorgen... zal je zeggen, die heeft ze meteen verkocht, als je ziet hoe ze op zomerexzeem zal reageren...
maar nee hoor, dat paard staat netjes op een rusthuis en ze pompt er maandelijks f700,- in...

dus ik zeg tegen haar, wanner doe jij jouwn knol dan eindelijk eens weg... ( ok misschien een beetje banketstaaf maar ik was behooooorlijk Extreme duivel }> )

nou zegt ze, ik heb hem al een aantal jaar en ik ben gehecht aan hem, jij hebt Carina pas een jaar en Carina is een haffie...

toen heb ik me omgedraaid en ben ik weggelopen... jeetje ik had haar de strot wel om kunnen draaien wat denkt die trien zich niet, alsof een haffie minder kan betekenen voor iemand dan een paard wat een behoorlijke duit heeft gekost? en kan je je na een jaar niet aan een dier hechten...?

ik was echt behoorlijk Extreme duivel en ik denk niet dat ik die voorlopig nog vriendelijk zal benaderen... }>

greetzzz debbie }> }>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 21:23

Nouuuu... Belachelijk toch??!!
Hoe achterlijk zijn sommige mensen nou helemaal?
Nouja, ze weet vast niet wat ze zegt. Had misschien een slag van verstandsverbijstering?

Je hebt ze overal hoor, die lui. Waarom verkoop je die karreknol niet? Wat moet je ermee?
Meid, je moet je er maar niets van aantrekken, dat is het beste denk ik....

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-01 21:29

do eik nu ook niet meer hor, maar wou het verhaal toch ff op bokt zetten om jullie te laten lezen...

misschien leest zij het ook wel }> }>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 21:47

Tja in de paardenwereld hoor je ooit harde dingen...
Maar ik vind het gewoon dom. Waarom zou haar paard meer zijn dan de jouwe?! Erg vaag...

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 21:53

Stom zeg, zou je je minder aan een goedkoop paard kunnen hechten als aan een paard wat een fortuin heeft gekost?! En als je een paard een jaar hebt, zou je hem dan gewoon verkopen als ie zomerexzeem heeft?! Belachelijk hoor...Wel leuk gezegt trouwens dat van jou, Knipoog hihi....wanneer doe je jou knol dan eindelijk is weg... Haha! ik snap best dat je kwaad was hoor! Zou ik ook zijn... Lachen

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 21:54

oh wat belachelijk!!!! Wat een &%*(^*(^wijf!!!!

Dat ze er ook nog achteraan zegt: en het is maar een haffie!!! Wat een big! Het gore lef! En na een jaar kun je al super aan je pony gehecht zijn!

Nou als ze weer zoiets zegt over jouw haffie, dan kom ik haar persoonlijk een in elkaar timmeren met Kanjer Extreme duivel

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 22:21

Wat een banketstaaf opmerking zeg. Goed dat je bent omgedraaid. Zou ik ook gedaan hebben. Waar haalt ze het lef vandaan zeg.

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 19:43

nou, ik was dus echt pisnijdig... (nu eigenlijk nog steeds een beetje)

en dat noemt zich een paardenliefhebber... Frusty Boos!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:19

wat een naar mens zeg... iedereen vindt zn eigen paard toch het liefst? en wat doet de duur dat je ze hebt er nou toe, ik heb tallie nu 3 maanden en ben net zo gek van haar als van evendi, die ik al 6 jaar rijdt!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:24

Ik was na een dag al helemaal Lovers op mijn puk!!! Pfoeh...wat haalt die tuttebel zich in haar hoofd zeg...vreemde ideeen houdt ze er op na iig...ben benieuwd wanneer haar liefde voor haar paard is ontstaan...vast niet na een jaar pas!!! Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:28

pffffffffff, ik wed dat je handen begonnen te jeuken Extreme duivel Zulke mensen houden eigenlijk helemaal niet van paarden. Ik hoop voor je dat je haar nooit meer tegekomt. Wat een .. Schijnheilig .. WIJF

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:28

Jeetje wat een achterlijke tuthola zeg!!!! Dat slaat echt helemaal nergens op wat zei zegt, tjonge, jonge, hoe komt ze erop!!!
Ik zou dat mens dus ook niet meer vriendelijk benaderen, is ze helemaal van de pot af gerukt Extreme duivel

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 17:24

Haha! HHhhe muts, laat je niet op stang jagen door zo"n Misselijk wijf. Ik lach me een deuk als ik het lees *LOL*
Dat mens is te onnozel om je op te ergeren joh Party!! Laat ze maar lekker banketstaaf, jij bent helemaal Lovers op je haffie, en daar is niks mis mee hoor, ook niet het feit dat het een haf is Frusty LOL> Je weet hoe ik over onze eerste klas etterbak denk Lovers , en ja, er zijn nou eenmaal mensen die haflingers echt niet moeten Schijnheilig kan gebeuren joh, trek je daar maar niks vanaan! Cool

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 20:13

haha, die reacties van jullie, echt maf om te lezen maar gelukkig ben ik niet de enige die zich er aan ergerde (lichtelijk uitgedrukt )

enne, julke?... dacht je aan Wjerdo toen je je berichtje schreef? Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 20:20

ah wat Extreme duivel zeg en dan nog wel een kennis van je vader
gewoon laten stikken hoor
waar slaat dat op in ee jaar hecht je je toch oook

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 20:34

nou ja kennis, hij kent haar idd, is z'n secetaresse... }>

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 20:36

Ik vind onzinnige praat wel een gegronde reden voor ontslag op staande voet... Extreme duivel ... *LOL* *LOL* *LOL*... Schijnheilig

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 20:41

hmm , hij is helaas niet de baas want anders... Schijnheilig Schijnheilig Extreme duivel Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 20:56

aaah wat stom
ik zou een boze brief schrijven
en zeggen dat ze dood moet sorry
maar soms word ik gewoon heeeeel woest hiervan Extreme duivel dan overdrijf ik Haha!

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 21:36

inderdaad erg stom mens
tja voor sommig mensen zijn pony achtige paarden minder dan hun grote paarden.
allemaal bull oliebol!

en wat dat zomer ecxeem betreft het kost wat meer tijd en een beetje extra geld maar voor je paardje heb je dat wel over.

kvika heb ik gekocht tewijl ik wist dat het zomer ecxeem was en toch bleef ik bij me besluit

( overgens hoeft jeuk niet meteen zomer ecxeem te zijn hoor)

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 22:08

dat denken er zo veel. het zijn maar haffies, niets van aantrekken Haha!

julke

Berichten: 283
Geregistreerd: 29-04-01
Woonplaats: roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 19:28

Party!! Lovers tuurlijk dacht ik meteen aan WJ hahahahaha Carina, een eerste klas etterbak Schijnheilig maar missen kan ik hem niet.

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 20:45

dat dacht ik al jul...

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-01 22:47

Ik ken dat, zo wordt er ook op fjorden neergekeken, nou ik ben verzot op fjorden, heb ze liever als het allerduurste paard ter wereld, maar ja het schijnt beneden de stand van sommige mensen te zijn Verward

Ten tweede, mijn andere verzorg fjord heeft dus ook zomerexceem en daar heeft de eigenaresse een hele goede deken voor, alleen ze is nu op vakantie dus ik kan even de naam niet navragen, maar Nena heeft momenteel helemaal geen last er van en ze staat toch echt in een gebied met een heleboel mugjes. Als je wilt kan ik de naam van die deken aan haar vragen, het is echt ideaal

gr. Ziggy