jullie meningen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 15:15

hoi!

ik ben Kim en ik zit met een probleempje. Ik verzogr samen met een vriendin een welsh a pony van 1.18 (merrie, bijna 9 jaar). Tot voorkort hebben wij er gewoon op gereden. Niets bijzonders, beetje wandelen, heel af en toe wat dressuur, en soms een klein hindernisje, puur voor de lol dus, nix 'zwaars'.
Maar eeen tijd terug kwam de eigenaar naar ons toe, en die vroeg of wij eigenlijk niet te groot waren voor Marjon. Wij dachten dat hij wel gelijk zou hebben, dus zijn we ermee gestopt. Dit is nu 2 maanden geleden.
Nou zou ik graag van jullie willen weten wat jullie hiervan vinden.
Oh ja Ik ben 16 jaar, ben 1.69 groot en weeg 49.
Alvast bedankt!

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 15:32

hoi

Marjon is vrij stevig gebouwt, en ik merk aan haar dat ze rijden erg leuk vind. Vooral lekker een stukje draven.
aan galop heeft ze een hekel, maar dat doen we dus ook nooit meer dan 1 rondje door de bak.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 16:08

hoi!

onzettend bedankt voor jullie (snelle!) reacties!

Tja het ziet er misschien niet geweldig uit, maar als Marjon en ik er toch plezier in hebben?

En bedankt voor de tip een andere verzorgpony te zoeken, maar ik blijf liever bij marjon. Ookal zou ik er niet meer op kunnen rijden, alleen longeren en poetsen is ook al gnoeg! En inderdaad we waren ook van plan haar aan te gaan spannen!

Groetjes Kim Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 16:31

hoi

mijn pony('s) (heb ook nog een eigen welsh a hengst van bijna 2 en ik verzorg Mysty, de dochter van Marjon van ruim een half jaar)zijn te bekijk op:

http://www.geocities.com/kimmy_online

Hier kun je metteen zien dat Marjon niet bepaald slank gebouwt is Lachen

Groetjes Kim, Pinky, Marjon en Mysty

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 16:48

hoi!

Thnx voor de positive reacties Lachen
Ik wil die foto heel graag zien!
Ik heb jammer genoeg ook veel negatieve reacties gehad toen Inge (mijn beste vrindin, waar ik marjon mee verzorg) op marjon meedeed aan 'carnavalsspringen' (=3 hindernissen van 20 cm *LOL*. Marjon heeft alles gesprongen, en dat was niet omdat ze dat moest van inge! We hebben toen meegedaan omdat we allebij al lang op de manege reden, en onze pony's wel eens een keertje wilde showen daar Lachen. Maar dat doen we niet meer hoor, wedstrijden, en we hebben dr ook maar 1tje gereden (vorig jaar carnaval dus...)

Maaar natuurlijk waren er ook ontzettend veel leuke reacties!!!

Groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 17:11


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-01 17:57

hoi!

langs de fiets lopen doe ik ook heel vaak! Of het dorp in, tussen al die mensen en auto's ed in (= geheel verkeersmak). Ook wij (inge en ik) zijn van plan marjon aan te gaan spannen! We zijn nu opzoek naar een karrtje! Na Marjon is Pinky (eigen pony) aan de beurt! Lachen
Maar ik vind het altijd leuk om met mensen te mailen die ook gek zijn van welshjes! Dussuh, mag ik haar mailadres??? Lachen

Groetjes Kimmy, Pinkje, Jonnie en Myssy

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 09:17

hoi!

wij rijden niet op marjon om te showen, wij rijden op marjon om plezier te hebben, gewoon puur omdat we van dat beessie houden, en niet om 'er zo mooi mogelijk' uit te zien. Wat mensen op straat zeggen als we aan het wandelen zijn, interesseert me dan ook werkelijk niets. Zolang wij en marjon toch maar plezier hebben?

Oh jah, over dat niet teveel rijden:
we verzorgen marjon maar 1 keer in de week, op vrijdag (vandag dus Haha!) omdat ik ruim een half uur met de scoot van haar afwoon Boos!
Dus zoveel doen we echt niet.
Bedankt voor al jullie berichies, maaruh, jullie mogen wel doorgaan hoor, tis wel gezellig Haha!

Groetjes Kim, Pinky, Marjon & Mysty

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-01 17:55

hoi!!

ik heb vandaag na 2 maanden weer voor het eerst op Marjon gezeten!
IK BEN HAPPY!
En het is vandaag gelukt om mysty op comando te laten liggen!
YEAH!
ik heb er metten een foto van gemaakt!!!
Die komt zsm (lees zodra ik weet hoe *LOL* hier te staan!
Groetjesss!

Kim, Pinky, Marjon en Mysty!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-01 20:30

hoi!
Hier een foto van mij op Marjon! Ja, ik ben veel te groot, maar daar zit ik lekker niet mee! Tong uitsteken

Groetjes Kim!

[img]../upload/213/kim&jon.JPG[/img]

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Doppers, E4D, GoogleAdsense, LaDonna75, Lizenlotte, MariekeS_, marije1109, Mitch_Beauty, Salinah, vikawiek en 91 bezoekers