jullie meningen!

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:06

Hoi Suus
Ik begrijp die reactie van jou niet helemaal, dat je iemand gaat uitlachen die voor het beeld misschien wat te groot oogt.

Ik vind het zelf ook mooier als je zo lang bent en je rijdt op een groot paard. Ik ben zelf 1.76 en mijn paard is 1.63, en ik vind haar ook aan de kleine kant. Maar ik rij dressuur en dan gaat het ook om het plaatje. Gelukkig ben ik zelf nogal mager gebouwd en mijn benen steken er niet echt onderuit dus het kan wel.

Maar pony's zijn veel sterker dan paarden en als je graag op een pony wil rijden moet dat best kunnen als je niet te zwaar bent!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-01 13:19

Suus, sorry maar het kwam echt niet zo aardig over en dat vielen er meer op. Misschien bedoelde je het helemaal niet zo, maar je kwetst daar wel bepaalde mensen mee.

Dit is wat je zei: Ja, qua gewicht voelt die pony dat misschien niet, maar het is gewoon geen gezicht. Zou er erg lachwekkend uitzien denk ik, hahahahahhaha!!!!

Het is gewoon geen gezicht...dat noem ik niet meer een mening en je zou zoiets toch anders kunnen uitdrukken?
Zou er erg lachwekkend uitzien...vind ik op niet overkomen alsof je het een grappig gezicht vind.

Nou ja, misschien ben je het totaal niet met me eens. Ik voel me ook persoonlijk niet aangesproken, ik rij niet meer op pony's, omdat ik het gewoon niet mooi vind staan bij mijn lengte, en niet lekker vind rijden. Maar als anderen dat wel leuk vinden, prima, ik laat ze in hun waarde. En ik had gewoon het idee dat jij dat daar even niet deed. Maar laten we er nou vooral geen ruzie om maken, misschien heb je het helemaal niet zo bedoeld...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie