*Aaaaarrrghhh* Zadel dilemma...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

*Aaaaarrrghhh* Zadel dilemma...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 21:11

Ik was er eindelijk uit: ik had besloten om mijn Passier te laten verbouwen zodat die weer fatsoenlijk op mijn paard lag. Werd ik vandaag gebeld door het ruitersportzaakje hier in de buurt dat ze de 2e hands Prestige binnen hadden, waar ik eigenlijk de hoop al voor had opgegeven, aangezien dat erg lang duurde. Die dus meegenomen en geprobeerd, zat goed, lag ook erg netjes, zou alleen iets opgevuld moet worden aan de voorkant....

Aan de ene kant scheelt het me erg veel geld, en die Prestige ziet er super uit, ben alleen zo bang dat ik er spijt van krijg, omdat die Passier nog zo ontzettend netjes is, en ik voor dat geld nooit meer aan zo'n zadel kom. Alleen zal ik die dan wel voor € 250 aan moeten laten passen voordat ie weer fatsoenlijk op mn paard ligt... Lastig... Ik ga die Prestige gewoon nog maar proberen komende week, ik zat er zelf iig stukken beter op, ik ben benieuwd of ik er uit kom Sigaar Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 21:14

Welja, als je hem gewoon kunt proberen, altijd doen! Misschien zit je toch niet zo mooi als je dacht, dan kun je je eigen Passier altijd nog om laten bouwen.
Sja... en zo'n mooie prestige... Pling

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:54

Passier? De Grand gilbert? Die zou ik niet snel inruilen denk ik, dan zou ik hem eerder aan laten passen aan je paard.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 22:57

Maar die Passier kun je toch weer goed tweedehands verkopen?
En Prestige is ook een goed merk, dus waarom zou je je Passier voor zoveel geld laten verbouwen als de Prestige goed past?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 23:11

Ik kan die Prestige waarschijnlijk met gesloten beurs ruilen tegen de Passier. Die Prestige is ook nog super netjes, en op deze manier kost het me iig niks. Aan de andere kan was ik wel erg gelukkig met die Passier... lastig luxe probleem Knipoog

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 23:14

Als je beter in die Prestige zit, is de keus snel gemaakt denk ik.
Zeker als hij ook nog eens goed op je paard ligt.
Ik kan me nooit aan de indruk onttrekken dat een zadel waar veel aan gesleuteld is er nooit beter van wordt.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 10:16

Prestige is natuurlijk ook een goed merk. Als je daar lekker op kunt rijden, laat hem dan bijvullen en neem dat zadel gewoon.
Dat scheelt je in elk geval flink in de portemonnaie.

(wat vraagt Kootstra trouwens voor opvullen?)

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 10:40

Als je het moeilijk kan betalen zou ik de Prestige doen. Als je het wel kan betalen moet je kijken wel zadel je het mooist vindt en die dan doen.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 11:53

Kitty schreef:
(wat vraagt Kootstra trouwens voor opvullen?)


Geen idee eigenlijk, ik weet ook niet of hij dat zo doet, want ik denk dat hij het paard er ook bij wil zien.