Sollicitate op de bus!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-01 18:08

Ik weet niet of jullie de advertentie in de hoefslag gelezen hebben waar ze mensen zochten om kinderen paardrijles te geven in een amerikaans zomerkamp??? Nou ik heb dus net m'n sollicitatie op de bus gedaan. Heel gedoe, want ik moest een paspoort laten maken, foto's bijinsluiten (en die moesten natuurlijk gemaakt worden want ik had geen leuke) Dat formulier invullen (en laten nakijken door mn engelse lerares) referenties laten maken en geld overmaken. Zucht en dan stond er ook nog twintig keer "Zo snel mogelijk opsturen, we nemen mensen aan van September tot April dus hoe eerder je bent hoe meer kans je hebt" Tsja als die advertentie dan pas in Feb/maart in de hoefslag staat... Nouja ik hoop ZO dat ik aangenomen wordt... Dan mis ik wel m'n diplomauitreiking maar ach.. als ik dat papiertje heb kan t me verder ook niet schelen. Ik wil weg uit dit kikkerlandje!!! Duimen jullie voor me? Groetjes van Laura Pling

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 18:43

Leuk zeg. Ik heb de oproep niet gelezen. Had er anders ook niet op gereageerd, om de simpele reden dat ik al een leuke baan heb. 'k Heb vandaag wel achtere een huis aangebeld, maar die wordt het niet. Het staat op nog geen 600m2, maar er zitten wel 3 boxen en een bak bij ???? Kan volgens mij nooit, fiets er morgen wel even langs. Ideetje s opdoen voor later ons eigen huis!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 19:05

en nu maar duimen dat je erbij zit.
Maar t klinkt wel leuk.