dood

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-01 17:44

Ikke gister samen met mijn vriend lopen met de pony van een vriendin en met Polly. Het was echt tof, meestal loop ik met een pony te zeulen en hij loopt er maar een beetje bij maar dit vond ie volgens mij wel gaaf.
We gingen best een flink stukkie lopen en op een gegeven moment kwamen we langs en wei met jaarling koeien. D'r lag er eentje te slapen en we reden gewoon door (pardon, liepen), op de terugweg lag die koe er nog steeds dus ik erheen met die andere pony en een beetje met mijn zweep tegen het hek getikt (normaal zou hij overeind vliegen, althans de meeste koeien), ookal niet, dus ik nog een keer goed kijken en ik zei zo tegen mijn vriend 'volgens mij issie dood' nog een keer goed gekeken en ja hoor hij ademde niet meer. Dus wij doorgelopen naar het volgende huis, bij al die mensen in dat hoekje was niemand thuis, gelukkig kwamen we iemand tegen met een hond en die kende de eigenaar en die zou bellen maar ze raadde ons aan om zelf er ook even langs te gaan, dan wist hij dat het spoed was. Dus wij daarheen, die boerderij die die vrouw aanwees was al een beetje aan het vergaan dus daar woonde hij niet, dus dan maar bij de buren en daar mocht ik bellen. Ik kreeg zijn zoon en die zei zwaar ongeïnterreseerd : als ze wakker zijn zal ik het zeggen. Ik ben benieuwd, ik denk dat we er straks nog wel even langs gaan, al is het alleen maar om te kijken of ie weg is.....

Het was me het dagje wel gister, eerst die koe en daarna een kennis van ons overvallen (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 02&forum=2).

Groetjes Renee

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 17:49

Lekker luguber zeg. Wat raar he dat mensen dan niet ff gaan kijken. Hij zag ze zeker alleen als Melk objecten. Nou ja. Ik hoop dat ze het beessie snel weghalen.

Greetz Merilyn