Eindelijk een trailer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Eindelijk een trailer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 09:29

Ben erg blij Haha! !
Heb eindelijk een trailer weten te kopen (op zich is een trailer kopen niet zo moeilijk maar vind maar een goeie voor een bedrag dat je kunt missen...)
Het is een ouwetje, net een jaartje jonger dan ik, uit 1981. Wesco houten twee-paards met polykap.
Nu kan ik lekker de wedstrijden af en eens bij anderen rijden. Nu alleen nog even een E-rijbewijs, en tot die tijd heb ik dus een chauffeur (alleen voor de wedstrijden hoor, want dan wil paps wel mee)

Doei

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!


Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 18:53

Bedankt voor de reacties!
Ben al een sjabloon aan het maken om het logo van onze (endurance) wedstrijd er op te schilderen.

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!


Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 00:27

Eh renegade, je mag geen aanhanger rijden met een laadvermogen van meer dan 750 kg als je alleen je b rijbewijs hebt. Vriendinnetje van mij kan dit beamen, die is van de weg gehaalt (met een goed auto met trailer en gewicht niet meer dan 3500 kg) kostte haar toch mooi zo'n 180 euro en dat is wel huilen hoor!

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 22:01

Vendell heb jij ook een oude Wesco? Eentje met zo'n palletje/haakje/dingetje op de disselboom? Die goed moet zitten omdat anders de oplooprem er uitzichzelf op gaat. Als dat zo is kun je me er dan wat over vertellen?

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 00:31

Bedankt voor de reacties!
Ik ga zeker alleen rijden met E achter B, alleen moet ik na deze uitgave nog wel even sparen voor mijn E rijbewijs.
Het is een heerlijk idee om te weten dat je nu over al heen kunt gaan. Ik heb dan nog wel geen E maar een vriendin haalt die al het goed is over 2 weken en heeft al een bus gekocht. Samen kunnen we de wereld aan! (Ohjee hiermee doel ik niet op de macht overnemen hoor! Knipoog

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chanelle14, Esther, FCSA, OmgiliBot, Thrive, xRooss en 106 bezoekers