artikel Bit over trailers en E achter B

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 14:20

Fitzroy heeft gelijk:

om even de situatie van Nimber te pakken:

De Santa Fe (2.0i 16 V, de lichtste) weegt minimaal 1527. Het maximum toegelaten gewicht (incl. laadvermogen) is minimaal 2240.
Als de trailer dus 1300 weegt inclusief laadvermogen dan zit je al over de 3500 heen.

Ik heb hier de technische gegevens voor me van de Santa Fe omdat Ymke me alles heeft opgestuurd.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-01 14:30

Met die 10% kan Nimber dus wel rijden!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie