Buitenrit Balloerveld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Buitenrit Balloerveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-03 18:46

Vandaag was de verkenningstocht op het Balloerveld.
Om tien voor elf stapte ik Balloo binnen met Muzefee en kwam daar Maaike van de Vis en Laurae al tegen.
Anita (Homiafortuna) had me net gebeld dat ze een kwartiertje later zou zijn.

Om elf uur kwam Marije (Cody) er op de fiets aan. Zij zou niet meerijden omdat Tinka een scheur in haar hoef heeft. Toch leuk dat ze ons nog even kwam uitzwaaien.
Muzefee begon inmiddels enorm ongeduldig te doen. Stil staan lukte niet meer, achterwaarts des te beter!
Om kwart over elf (?) zat ook Anita op haar paard en zwaaide Marije ons uit.

Na een heel eind stappen gingen we een stukje draven, maar dat was maar een kort stukje omdat het paard van Laura nogal drammerig deed.

We kwamen bij een stukje ondergelopen tankgracht waar we met z'n drieen vrij snel doorheen gingen.
Drieen? Ja, Maaike stond nog bijna aan het begin van het water met Sarah. Bang voor het water? Nee, absoluut niet. Sarah was met haar voorbeen in het water aan het meppen en dat spatterde zo leuk omhoog! Dikke lol dus.

Nog een heel eind stappen. Muzefee werd erg dribbelig en ze was niet de enige, geloof ik.
Even kon ik me niet inhouden en heb ik nog even een sprongetje gewaagd. Clown

Na een dikke twee (?) uur rijden hebben we weer afscheid genomen en zijn we weer richting huis gegaan.

Omdat Muuz op het B-veld niet mocht rennen, heb ik haar onderweg even vrij gelaten. Haar voorhoeven kwamen wel een meter van de grond, netjes gestrekt naar voren. Ik kon het bijna niet uitzitten.
En toen we gingen galopperen, was ze ontzettend enthousiast.

Maar al met al vond ik het erg gezellig!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 18:49

Sarah en water, dat is dikke pret *LOL*
Dik 2 uur gereden dus, dan wordt het vast een hele fijne rit 11 mei!!
Vond het jammer dat ik niet mee kon, maarja, volgende keer beter.
En ach...die Leipizzaners Knipoog misschien maar goed dat Pliva (euh Pliva I dan Haha! ) niet mee was Schijnheilig

Heb zin in 11 mei!!
Ik hoop dat het water er dan ook nog is, Tinka houdt wel van natte voetjes.

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 21:31

leuk joh
hopen dat het 11 mei ook zo lekker weer is als deze dagen

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 21:45

was idd erg gezellig.

Wonder boven wonder was het niet eens druk op Balloo, ondanks het mooie weer. Ruimte zat dus om lekker te rijden, maar aangezien gelanceerd worden niet bij mijn planning in zat, wel rustig aan gedaan. Avalla heeft beloofd zich de volgende keer heel netjes te gedragen Schijnheilig

Wel erg grappig om te zien dat Sarah Avalla eerst maar eng vond, maar later besloot dat Muzefee toch nog een stuk enger was (eng groot bruin paard dat niet eens even netjes stil wil staan voor de foto Haha! ) en dus toch maar bij avalla bleef plakken.

De offciele route van de 11e hebben we volgens mij niet eens gereden, dus hopen dat we dan niet verdwalen. (want Kitty's richtingsgevoel klopt ook niet helemaal... Tong uitsteken )

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-03 12:19

Ja zeg Laura, gaan we nu vervelend doen? Mijn richtingsgevoel klopte bijna helemaal wel hoor...
Hmm.. ik geloof dat Robert en ik binnenkort nog een stukje gaan mountainbiken. Dan zoeken we meteen een leuke rustplek uit aan de achterkant van het Balloerveld....