Gevalle maar weer opgestaan:):):)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zwartje

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Helmond

Gevalle maar weer opgestaan:):):)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 22:51

heeeey paarden freaks ik moest vandaag naar paardrije en lachu ik moest op Britt een pittig beesie en ze luisterd nie altijd marre ik moest galopperen en ze raceste ervandoor en toen draaide zo opeens om en toen lag ik er naast maar het deed gelukkig geen pijn en ik stapte dapper weer op Britt en toen deed ze heel erg braaf marre mij krijgt ze er nie af volgende week. Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling

Zwartje Loves Horses Lovers


Zwartje

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-03 22:52

o ff vergete te zeggen ze heeft een hekel aan springe dus lache volgende week.

Zwartje Loves Horses Lovers

Zwartje

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 12:42

beautyfull_mickey schreef:
ik las in een ander toppic dat je sporen zocht,dit is niet aanvallend bedoeld maar zoals ik lees rij je een keer in de week op een manege,hoezo heb je dan sporen nodig?mag dat tegenwoorig dan al op manege paarden\pony's?


ik heb geen sporen nodig voor manege pony`s maar voor een ander paard dat ik soms berijd en die staat in geldrop

groetjes Zwartje

Zwartje

Berichten: 53
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 12:49

Heike schreef:
tst! Britt heeft een hekel aan springen! Echt niet hoor! Ik heb zo vaak met haar gesprongen. Maar ze is gewoon heel slim en weet er goed tussenuit te komen. Een beetje goede ruiter krijgt haar er makkelijk overheen. En eenmaal gesprongen is er helemaal geen moeite meer voor nodig om te springen!

Ik vind dat Britt wel goed luisterd. Ik heb haar het wijken aangeleerd en ook schouder binnenwaarts pikte ze goed op. Op het laatst ging ze ook lekker aan de teugel lopen. Maar ja toen ben ik gestopt met rijden op haar. (ik reed haar bijna iedere dag toen de manege nog van Ditte en Jan-Hein was)

Maar ja veel kindertjes op de manege zijn bang haar een tik te verkopen. En dat weet ze donders goed. Zodra ze een keer 'wegschiet'(doet ze meestal voor de lol en niet omdat ze echt bang is) een flinke tik en ze zal niet meer zo vlug wegschieten. 't is maar een tip!


ik kan Britt wel aan maar ik dacht dat Britt een hekel had aan springen want dat zeiden anderen kinderen tegen mij. sorry dat ik dat zei over Brittje dat ze een hekel had aan Brittje maar dat zeiden sommige kinderen over haar. maar heike ik zie je nog wel op de manege.

Zwartje Loves Horses Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, Eepie, ElviSiaBijou, ikkedus, Kloesje, LuckyReining, merrylegs, Myrkvi en 148 bezoekers