Niet alleen AMSAMSAMS valt, ik ook weer :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Niet alleen AMSAMSAMS valt, ik ook weer :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 01:46

Vanmorgen ben ik voor de tweede keer van een paard gevallen in 1 week tijd!! Bloos
Dit keer van mijn oude vertrouwde Jur... Haha! Bloos

Het is dus echt raak deze week, de laatste keer dat ik daarvoor was gevallen was alweer een jaar of 3 geleden. Ik was vanmorgen lekker aan het rijden op Jur, niets aan de hand. Opeens schrok ze vreselijk, sprong een andere kant op en bokte daarbij, al rennend. Dit doet ze op zich vaker, maar nu hing ik ondersteboven en we gingen langs het hek van de bak. Ik dacht: als ik nu val lig ik in het hek, niet zo'n strak plan dus. Gelukkig had ik al hangend nog 1 teugel vast met mijn rechterhand en kon ik Jur nog van de hoefslag trekken voordat ik viel, precies op mijn rug en hoofd. Boos!

Nou ja, ze zullen de lente wel in hun hoofd hebben ofzo? Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 01:55

Hahaha, gelukkig schrijf je nog, dus het is mee gevallen Haha!
Ik ben van Or 1x afgevallen, toen ik hem net 3 wk had.
Op wat vrolijk gestuiter na en vooral heel erg gericht zijn op gras en wei en hoe hij daar het snelst komt Haha!
(Houdini, hij blijft nieuwe dingen leren Haha! ) is ie altijd bereid te werken en zich netjes te gedragen *LOL*

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 09:15

Poe zeg, je heb wel geluk gehad Lachen

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:39

Zo, dat was schrikken zeg! Stoute Jur Extreme duivel Gelukkig heb je je niet erg bezeerd, ofwel? Verward

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:52

Jeetje! Je hebt toch geen pijn?

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:29

Hahaha! Sorry dat ik lach... Bloos Maar denk idd echt dat het met de zomerkriebels te maken heeft. We kunnen wel onderlinge wedstrijd 'zandhappen' gaan organiseren op stal... Haha! Haha! Ben benieuwd wie wint...

Maar ff zonder gekheid... Ben blij dat je idd nog kan schrijven en dat je niet met je koppie eoa paal bent tegen gekomen onderweg!

Volgende week nog een buitenritje???? Kunnen misschien zondag wel gaan of anders volgende week op een avond> klok is dan immers weer uur terug gezet! Jippie!

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:36

AMSAMSAMS schreef:
Hahaha! Sorry dat ik lach... Bloos Maar denk idd echt dat het met de zomerkriebels te maken heeft. We kunnen wel onderlinge wedstrijd 'zandhappen' gaan organiseren op stal... Haha! Haha! Ben benieuwd wie wint...


Vinden jullie het erg als ik niet mee doe met de wedstrijd zandhappen Haha!

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:39

claudia"]
[quote="AMSAMSAMS schreef:
Hahaha! Sorry dat ik lach... Bloos Maar denk idd echt dat het met de zomerkriebels te maken heeft. We kunnen wel onderlinge wedstrijd 'zandhappen' gaan organiseren op stal... Haha! Haha! Ben benieuwd wie wint...


Vinden jullie het erg als ik niet mee doe met de wedstrijd zandhappen Haha!
[/quote]

Jong paardje gekocht toch? Misschien dat je tegen je wil toch mee gaat doen aan de contest zandhappen... Haha!

AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:39

Claudia: Jahaha Haha! ! Jij gaat ook mee doen heb ik gisteravond gehoord!!!! Ik weet zelfs wie gaat winnen *LOL* . Nee hoor... Vind het super voor je! Gefeliciteerd! Ben heel nieuwsgierig Cool !

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:44

Pava schreef:
Jong paardje gekocht toch? Misschien dat je tegen je wil toch mee gaat doen aan de contest zandhappen... Haha!


nou euh..... ze is heel lief.... met andere woorden ik hoop van niet

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:47

Pfff.... je kunt het iig nog gewoon na vertellen en gezien die grote Haha! aan het einde van je bericht kun je er nog een beetje om lachen ook Haha!

Zitten alle hersencellen nog een beetje op hun plaats? *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 13:28

oei heb je nu flink spierpijn.. ik ben afkloppen 2 jaar gelden voor het laatst gevallen met het inrijden van een jong paard.nu weer bezig met een jong paard dus ik zal vandaag of morgen ookwel zandbijten

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 17:00

je hebt jezlef toch geen pijn gedaan he?
het ligt echt aan het voorjaar denk ik, luuk is ook al zo gek.
ik lig er al af voordat ik er uberhaupt op heb gezeten Haha!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 17:07

Sjonge jonge, veel zandhappers hier zeg Haha! en dan 2 x in een week tijd Knipoog Nee laat ik nou maar niets zeggen want ik ben als de dood om te vallen Koe Maareh, volgende keer dus wel blijven zitten he Jur Tong uitsteken (moet wel eerlijk bekennen dat ik toch een beetje heb moeten lachen om je bericht *LOL* )

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 19:40

gelukkig is het goed afgelopen, bij ons viel er vorig jaar ook iemand tegen de bakrand en die had een scheurtje in haar milt!! Huilen

maar echt grappig om te horendat al die pardjes lekker druk zijn, maar die van mij is *tot nu toe* juist beter te rijden sinds het lekkere weer, maar hij mag iedere dag lekker de wei op! we gaan nu bijna iedere dag lekker buitenrijden, en volgens mij ie hij het hier wel mee eens!!

ik denk dattie blij is dattie lekker in de wei mag op stal, en hij denkt van "als ik nou goed m'n best doe, dan mag ik vast weer de wei in!!" Lovers

hahaha Haha!

groetjes maaike

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-03 02:05

Als ik nou had gezegd dat ik van een jong dier af was gevallen zoals Razin, dan is het niet zo raar. Maar van Jur die al 11 wordt! Maar goed, zij is eigenlijk wel de stoutste van de 3, Orri en Razin komen niet eens in de buurt! *LOL*

Spierpijn heb ik behoorlijk ja, vooral in mijn buik terwijl ik op mijn rug viel! Verward

En Clau, ik ben benieuwd of je met ons mee gaat doen! Knipoog

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 10:47

Jura schreef:
En Clau, ik ben benieuwd of je met ons mee gaat doen! Knipoog


Gisteren voor het eerst gereden, wel wat bokjes maar die waren zo zoet daar kom ik niet van het het zand terecht.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 11:08

Ik van alleen maar MET Dar Frusty

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 13:00

claudia"]
[quote="Jura schreef:
En Clau, ik ben benieuwd of je met ons mee gaat doen! Knipoog


Gisteren voor het eerst gereden, wel wat bokjes maar die waren zo zoet daar kom ik niet van het het zand terecht.
[/quote]

Dat is wel een heel gevaarlijke uitspraak hoor...Knipoog Meestal lig je de dag erna dan ineens wel in het zand Schijnheilig

claudia

Berichten: 681
Geregistreerd: 24-01-01
Woonplaats: Baarle Hertog

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 14:55

gomir schreef:
Dat is wel een heel gevaarlijke uitspraak hoor...Knipoog Meestal lig je de dag erna dan ineens wel in het zand Schijnheilig


mhmmm dan hoop ik maar dat ze echt zo zoet blijft Lachen