leuk, terug komen van vakantie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 16:27

ik kom terug van een heerlijke vakantie,
ik ga natuurlijk meteen naar Sya om te kijken hoe het met haar gaat. (want ik lag lekker op het strand krijg ik n smsje van m'n vriend dta haar sokken geknipt zijn)

ik zal het van begin afaan vertellen.
ik loop naar Sya in de wei ze zag er vreselijk uit niet normaal meer de onderhals waar ik n half jaar over gedaan heb om m weg te krijgen zat er weer hellemaal. de sokken waren wel n stuk korter maar niet geknipt ik denk dat ze het zelf gedaan heeft.

ik ga naar mijn stal om sya te wassen en poetsen doe ik mijn kast open is mijn longeerlijn weg (gejat uit mijn kast) mijn shampoo op mijn poets kist kapot Boos! mijn longeerzweep kapot Boos! (die niet van mij blijkt te zijn maar van n meisje die ze waar schijnlijk omgewisseld heeft en nu op n andere stal staat). wil ik later gaan wandelen en omdat Sya nog al fris was wou ik mijn hoofdstel omdoen is mijn hoofslel weg, gewoon uit mijn kast gejat! ik ben des duivels Boos! . kijk ik later goed naar mijn stot is mijn kast gewoon open gebroken. Frusty

vandaag ging mijn zus Sya rijden wand ik merkte aan haar gedrag er iets niet goed zat. Merilyn zei dat ze nog nooit op zo'n slechte pony heeft gereden Sya mijn lieve Sya is gewoon helemaal de $#%&*!+~ in gereden.

wat blijkt het meisje dat Sya de eerste twee weken zou rijden kan dus helemaal niet zo goed rijden als dat ik dacht. het meisje dat leontien (de hoefbevangen pony die mijn zus gekocht heeft) zou doen is dus gewoon op Sya gaan rijden en heeft haar zusjen en nog n paar anderen er gewoon op gezet ZONDER mijn toestemmig Boos! .

dat zelfde meisje heeft ook de hoefbevangen pony van mijn zus in de bak gegooit (zegt zij teminste) terwijl de eigenaar van de stallen zegt dat ze haar flink op heeft zitten jagen tijdens het longeren terwijl mijn zus heeft gezegt tegen haar dat leontien absoluut niet opgejaagd mag worden laatstaan longeren.

dat meisje ontkent alles terwijl ik van meerdere mensen heb gehoord dat ze het wel gedaan heeft.

ik ben zo kwaad mijn lieve tinker is de @#$%&*_!~ ingereden en er is iemand geweest die mijn spullen gejat heeft.

maar voor de rest ik heb n heele leuke vakantie gehad.

gr. thirza

_________________
ik ben voor je gevallen
gevallen op de straat
ik zag je mooie ogen
<I> maar de stoep te laat </I>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Thirza op 2001-07-26 16:28 ]</font>


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 16:35

ik heb ook gezegt dat Sya de laatste twee weken vakantie moest heben van mij maar dat meisje was er gewoon op gaan zitten.

ik weet niet of ik aangifte kan doe zo ja dan doe ik het. ik heb wel n iedee maar ja zeker weet je het nooit.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 17:00

nee Sya heeft niks maar ik kan er niet meer op rijden.

ik ga morgen aangiften doen mijn vriend gaat dan mee, ik heb foto's als bewijs dat de spullen van mij zijn.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-01 22:20

ik heb die vriendin gebelt en alles en zij weet echt van niks en ik geloof haar ze is er echt het type niet voor omte liegen.
morgen (vrijdag) ga ik aangifte doen.
mijn zus gaat als het goed is Sya verlopig rijden en ik ga haar alleen maar longeren met bijzet (ik heb nog ergens een afgetrapt longeertouw want mijn goeie is weg)


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 08:46

roel ik mag bij dietje niet meer het terrein op maar pris gaat ernu staan zij kan ... wel inde gaten houden als ze dat wil.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 14:41

dat meisje is nu op vakantie maar als ze terug komt gaan we dat zeker doen

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 18:18

ik heb dit verhaal dus ook op n andere site gezet waar ik vaak kom. er was n meisje die mijn verhaal zo zielig vond dat ik haar hoofdstel mag hebben want zij gaat over op western ik vind dat echt zo lief van haar.

tja ik durf gewoon niet meer op sya mijn zus rijdt er nu op. leontien de hoefbevangen pony die nu niet meer hoefbevangen is (snap je het n beetje) daar mag ik nu op rijden verlopig totdat ik weer op Sya kan dat is ook al zo lief <b>MEERTJE JE BENT N SCHAT </b>

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-01 12:17

niet eens voor Sya?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Getty_Maan, Mieke, mmajar, sasja0705, savieralover, Vagabondo, Vinny12511, Whizz en 178 bezoekers