ben weer paardloos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 16:03

ja.. helaas heb ik geen paardje meer om te rijden.
Ik deed een paar appaloosa's, maar de laatste keren dat ik daar kwam kon ik eigenlijk alleen maar uitmesten.
Eergister kwam ik daar en toen had ze ze al allebei gereden, terwijl ze wist dat ik kwam.
Ik kon dan wel gaan uitmesten.

NOu wou ik dus gister komen, maar dan hadden ze een wedstrijd waar die ene merrie aan meedeed. Zij vond het dan niet nodig dat ik kwam, want dan was toch alles al gedaan. En die andere merrie kan er dan niet uit, omdat de hengst dan gekwordt.

Dus heb ik maar besloten om ermee te stoppen. Ik deed ze nog niet zo lang, maar ik wil wel zelf een beetje kunnen bepalen, wanneer ik wil rijden.

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 16:10

helemaal gelijk hoor meisie! je vindt wel wat anders! Schijnheilig

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 16:23

ALs je zelf wil bepalen wanneer je kan rijden, tja, met een eigen pony kan dat, met een verzorgpony soms niet.
Da's het "nadeel" van een verzorgpony

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 16:25

ik heb het geld nog niet voor een eigen paard.. anders had ik dat wel gedaan.
Maar als ze je de sleutel geven... moeten ze niet later zeggen dat je niet alleen kan en dat zij er bij wil zijn

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 16:34

ja....het valt niet mee om verzorgmeisje te zijn. Als je dit niets lijkt, moet je er gewoon mee stoppen hoor! Niets is zo erg dat als het niet klikt met de eigenaren

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 17:01

Nee... maar niets is zo leuk als met paarden bezig zijn.
Is wel makkelijk om te zeggen om er hierna mee te stoppen maar zo makkelijk gaat dat niet

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 17:22

mijn verzorgster mocht ook alleen rijden als ik erbij was.
Ik had geen kast ofzo, maar als ik die wel had gehad had ze ook de sleutel gehad zodat ze bij de borstels/halster e.d. kon, dus dat hoeft niks te zeggen

Claudia1

Berichten: 97
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 17:28

Ik vindt dat je groot gelijk hebt. Het is heel onbeschoft van die mensen om jou dan maar te laten werken terwijl je iegenlijk voor de paarden komt, toch? IK heb ook zoiets meegemaakt en ben daar door ook gestopt, in middels heb ik een eigen pony maar toen was ik er ook heel erg boos over.
Groetjes claudia

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 18:56

Kon ik maar een eigen paardje betalen Scheve mond\ Scheve mond\
Nu moet ik het e cht doen met een verzorgpaardje... Er staan er hier genoeg , maar tot op heden dus nog niets gevonden die een verzorgster nodig hebben.. helaas pindakaas

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 21:44

Sorry Tallie, vind het heel rot voor je, maar een keertje uitmesten en niet rijden is toch niet erg?
En ik heb zelf nu nieuwe verzorgpaarden maar heb vanwege de veulens nog steeds niet gereden, maar daarom geef ik nog niet op toch? Ik hoef niet per se elke keer te rijden, vind het gewoon leuk om daar bezig te zijn.
Verder willen die mensen je misschien eerst leren kennen, dat ze zeker weten dat je niet alleen maar leuk wilt rijden en verder niks doet? Dat ze pas na een paar weken zeggen van 'op die en die dagen kun je rijden'?
Sommigen zijn wat afwachtend?
Als verzorgster zijnde kun je vaak geen grote eisen stellen, dat is het nadeel. Het kan zijn dat een eigenaar eerst wat vertrouwen in je wil krijgen voordat je regelmatig mag rijden.
Veel succes met het vinden van een paardje, en probeer het een tijdje vol te houden, misschien dat het dan toch wat is?
Ik duim voor je!
Groetjes, Dorine.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 21:57

ik heb ze een mailtje gestuurd en ze bekende al dat het helemaal is misgelopen.
Ze gaan bedenken hoe ze het op kunnen lossen.
Hun dochter is nu zo fanatiek da ze alles zelf doet.
Dus zij zal een beetje moeten veranderen. anders is het voor mij ook niet leuk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 09:55

maar als die dochter het al fanatiek doet hebben ze jouw toch niet nodig Verward ga dan opzoek naar iemand die het echt nodig hebt, en als je die heb gevonden dan zeg je dat andere af zou ik maar zeggen en begin je met een nieuwe kans en als je 2 keer moet uitmesten ALA.. maar als je het vaker moet doen snap ik het.
maar 2x is geen reden op te stoppen, moet je es kijken hoeveel paardengekken al alleen maar dromen van een verzorgpony!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 10:10

v
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 17:07

nou ik ben vandaag weer geweest en het was niet echt wat je zegt geellig
Ze zei in het begin helemaal nioets dus ik was al bijna van plan om weg te gaan.
toen ze i ze dat ik dutch wel mocht rijden... ik zei ik voel me niet echt welkom... maar zo moest ik dat niet zien.
Was echt supergezellig... not!

voelde me niet op mijn gemak daar.

Ze liet niet echt blijken dat ze het echt leuk vond dat ik er was

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 12:24

heb vandaag een mailtje van hun gehad dat ze er toch van af zien.
Ze vinden dat we ieder onze eigen weg moeten gaan.
Denk zelf ook dat dat beter is...

Dus we zien wel weer wat er op mijn pad komt

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 13:26

mmhhh niet leuk hoor tallie?? Huilen

Misschien even lekker doorsparen voor een eigenpaardje. Is er geen manege in de buurt waar je in iedergeval kan rijden. Misschien wel samen met iemand een paardje leasen....

Nou kom maar een keer naar Houten mag je Leys knuffelen en rijden Party!! Want dat bloed ken je *LOL*

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 13:30

lijkt me wel een keer leuk pris...
Ja ik ken dat bloed van leys... en dat is geen gemakkelijk bloed... weet er alles van.

Op dit moment baal ik wel een beetje ja.

Kan je trouwens meteen beoordelen of ik wel gezellig ben.... Knipoog

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 13:32

Ik geef toe dat rijden harstikke leuk is en zou ook nie zonder kunnen. Maar die friezen die ik ook nog verzorg bij Chess, hebben we ook alleen maar de hele winter iedere keer zitten uitmesten, en dat was echt harstikke zwaar want dat werd maar 2x er week gedaan en ze stonden er dag en nacht in! Zelfs nog met een veulen erbij in ook! En wij ( lutske en ik) zijn er ook gebeleven en nu kunnen we ook gewoon weer rijden. En op Chess natuurlijk.