lijnzaad is aan het werken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

lijnzaad is aan het werken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 23:12

ik ben sinds ongeveer een weekje lijnzaadolie aan het geven omdat mijn pony tijdens het roskammen nog helemaal niets van winter haren verloor.
en ja sinds gisteren begon hij wat te verliezen, ik had zo een speciaal 'zweetmes' gekocht en vandaag was het echt goed.
de lijnzaad is dus aan het werken Haha!
Ik ben wel echt blij want hij stond nog verschrikkelijk dik in zijn haar. Schijnheilig

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:42

Niet om je de grond in te boren hoor, maar het is sinds een paar dagen ook warmer weer, er is meer zonlicht en het is uberhaupt langer licht. Maar fijn dattie zijn winterjas aan het uittrekken is.

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 00:11

Ik voer de hele winterperiode al lijnzaad ze gingen er beter van in hun haren zitten maar de ene paard verhaard nu eenmaal beter en sneller als de ander ondanks de lijzaad, ik voer het gekookt door t voer. Knipoog

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 18:12

Ik geef het ook alweer een paar weken en heb het vorige week ook wel gemerkt hij verloor behoorlijk veel haar en nu krijgt hij toch al aardig zijn zomervachtje. Dat het werkt voor de vacht is meegenomen, maar dat het werkt tegen zand koliek is de reden waarom ik het door zijn voer geef.