werd net gebeld..er is iets ergs met Lyfke...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 22:13

Ik zou als de sodemieter naar de dierenkliniek gaan. Paard platspuiten en inladen. Als je vermoed dat het paard wat gebroken heeft laat je hem toch niet nog een nacht staan? Als het paard zoveel pijn heeft dat hij helemaal door het lint gaat, laat je hem toch niet nog een nacht staan?

En Jurga, een straal- hoef- of kootbeen kan wel van het een op het ander moment breken...als er zwakke plekken in het bot zitten kan het zomaar gebeuren...

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:20

Heeft hij haar nog een dag laten staan? Onverantwoord...als er straks wel wat gebroken is, en hij heeft haar twee dagen laten staan.... Frusty

Dan is dat geen dierenarts meer, maar een dierenbeul! (Oh, en voor het geval dat iemand zich afvraagt waarom ik daar zo kwaad over wordt...heb het dus wel een keer meegemaakt dat een paard een nacht met een gebroken been heeft gestaan....verkeerde diagnose van de arts....)

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:03

En wat zei de DA vandaag? Zijn jullie eindelijk foto's wezen maken?

Je suis Charlie.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:55

En als er wel een breuk is, heeft dat paard intussen DRIE dagen met pijn gestaan.

Waar zijn ze in hemelsnaam mee bezig?

Je suis Charlie.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:35

En mijn mening betreffende de handelswijze van de DA kennen jullie al. Geen enkele hoge pief met ik weet niet wat voor titels kan mij ervan weerhouden om toch een dierenkliniek op te zoeken als IK dat nodig vindt. En de opmerking van de DA dat de andere DA niets kan wat zij ook niet kunnen klinkt eerder naar een onderlinge ruzie en concurrentiestrijd, dan naar een objectieve inschatting van de situatie.

En een ding: Utrecht, of een andere dierenkliniek kunnen veel meer dan de gemiddelde DA....

En afgescheurde pezen kunnen net zo pijnlijk zijn dan een botbreuk hoor!

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Jessica_1998, lletam, MairiMacBran, Mark0919, Sintara, sterregoud en 39 bezoekers