Dit vind ik dus niet normaal.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 23:58

Boos! Ik zal ff beginnen bij het begin.
Ik heb dus zoals de meesten wel weten verzorg shetlanders.
Het begon 4 jaar geleden met 7 merries en een hengst, vorig jaar de eerste lading veulens en die zijn verkocht.
Nou de hengst werd vervelend dus die is teruggegaan naar de fokker (NIET VERKOCHT!) hij werd dus alleen gebruikt door de fokker om te dekken en was dus nog steeds van de eigenaar.
En de afspraak was dat merwin dit jaar terug zou komen om te dekken, en nu is het verhaal dus zo dat ik gister te horen kreeg : morgen komt de hengst terug !, dus ik vraag hoe het met merwin gegaan is afgelopen jaar, nou zegt hij, er komt een andere hengst...
Ik: waarom?
Hij: de fokker heeft merwin verkocht zonder dat wij het wisten !........... Frusty
Toen had ik zoiets van NOU DAT IS OOK LEKKER, je leent je pony aan iemand en die verkoopt hem lekker en belt je later op met de mededeling, je krijgt ff een andere hengst dit jaar ik had bonje met de paarden en toen heb ik merwin maar verkocht. Verward

_________________
Amulet is niet vervelend, hij heeft alleen wel mijn pet kapot gescheurd GRRRRRR Boos!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Amulet op 2001-07-25 23:59 ]</font>

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 00:03

Dus de fokker heeft jullie hengstje verkocht?

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 00:07

nee niet die van mij maar die van de eigenaar van de pony's die ik verzorg (snap je het nog Verward Haha! ).

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 08:00

Weet je zeker dat de eigenaar van de hengst het wel erg vond?
Die wilde misschien ook wel een andere hengst, omdat deze niet goed handelbaar was. Wie weet heeft hij gezegd tegen degene waar de hengst toen heen ging: mocht je de komende tijd een andere hengst tegen komen, verkoop deze dan maar. Zoiets?
Niet alle fokkers denken zo 'makkelijk' over wegdoen en weer een ander beestje, maar er zijn er die inderdaad hup zo een ander hebben, en het niet eens zo erg vinden Verward
Sterkte en ik hoop dat het nieuwe hengstje een lieve is!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 08:51

He bah zeg dat is niet leuk. Maar hopen dathij goed terecht is gekomen die hengst ?? Dat si toch het belangrijkste ?? Verward

hihihi Leuk onderschrift heerlijk zo´n eigenwijze Half *LOL*

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 10:39

IK weet zeker dattie merwin niet aan de fokker heeft verkocht want de afspraak was namelijk met de fokker: jij mag merwin het jaar gebruiken als ik hem in het voorjaar gratis terug kan halen.....
Maar inderdaad prisca het gaat erom waar hij het het beste heeft, en inderdaad ik hoop dta die andere een beetje handelbaar is, want vorig jaar kon je de shetten niet een uit het weiland halen of je werd in je rug aangevallen door dat hengstje......