BBQ

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-01 23:04

Vandaag hadden we een supergezellige barbeque-reunie-achtig-iets met allemaal mensen van de manege.
Ik heb jarenlang gereden bij de manege van Piet Bakker in Deurze en was daar, zoals iedereen, kind aan huis. Elke vakantie en elk vrij uurtje zaten we daar. Het was soms zelfs zo erg dat Piet ons weer naar school stuurde met een boze blik omdat hij vermoedde dat de meiden weer aan het spijbelen waren om bij de paarden te kunnen zijn. *LOL*
Helaas is Piet toen met de manege opgehouden en is ieder zijn eigen weg gegaan. En nu naa 2 of 3 jaar ongeveer was er een verrassing georganiseerd voor Piet: iedereen van vroeger was uitgenodigd om gezellig een hapje en drankje te komen nuttigen.
Het was supergezellig, heb veel mensen gezien die ik jaren geleden voor het laatst heb gesproken en er is natuurlijk ONWIJS veel over paarden gepraat.

Erg leuke avond!!!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-01 23:21

Leuk zeg!
Zo te horen een geslaagde bbq!

Groetjes Melissa

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-01 07:11

Hartstikke leuk Cody!!!!
Gaaf dat je het zo gezellig hebt gehad! Ilona

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 20:13

Echt wel leuk! Was Ingeborg Buitenweg er ook ? (Die is nu getrouwd en heet dus anders....)

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-01 00:21

Fijn dat het een geslaagde avond was! Heb je hun paardjes nog bewonderd (de falabella's en natuurlijk: Appie!) ?
Vanavond kwam ik Piet en Leny nog tegen, die wilden Karin nog wel even dag zeggen. Donderdag ga ik met Sarah naar ze toe in Loon, ben echt heel benieuwd naar NOBILA!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-01 08:30

Ja Noops schijnt er heel goed uit te zien, wij gaan volgende week ook nog even kijken. Ik heb inderdaad de paardjes even bewonderd maar heb alleen de arabiertjes gezien (zenuwpeesjes!) en de veulens en die waren liefffffffff Lovers