huilen huilen huilen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-01 19:12

bij elke gedachte aan nina die weg gaat. ik wil haar zo graag houden,maar er is geen toekomst voor ons. ik kan haar niet rijden en ben altijd afhankelijk van een bijrijdster
ik heb geen eigen stalling dus moet ik er een huren en dat is ook heel duur hier. 7 x per week een ander voor je paard. daar heb je toch geen paard voor. en alleen houden voor hobby is zonde. ze is een talent en ik zou haar dat ontnemen terwijl ze het zo leuk vind. er si voor mij geen andere oplossing.maar het doet zooon pijn. het is net alsof ik een stukje uit mijn hart wegdoe. ze is mijn oogappel waar ik helaas geen toekomst meer mee heb.het leven is soms zooo oneerlijk. waarom????

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 19:55

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je het vervelend vind om haar te verkopen.

Heel veel sterkte!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 20:19

meissie, ik snap je heel goed, ik heb je regelmatig aan de tel, en steeds gaat het over Nina. Maar toch denk ik dat je er goed aan doet. Als je haar zou houden en op de wei zou zetten bij jou thuis, dan zit je ook steeds naar haar te kijken met het idee van, dit is ook niks. Zoals je zelf zegt, 1x per jaar een veulen fokken en verder niets is zonde van haar talent. Nu heb ik Nina nog nooit zien lopen, maar naar jou verhalen en foto's is het een zeer talentvol paardje. Je hebt het nu moeilijk, maar weet je voor jezelf echt 100% zeker dat je er goed aan doet? Volgens mij wel, zo kom je tenminste wel over op de tel enzo.
Tja, wat kan ik meer zeggen dan sterkte? En je mag me altijd bellen he, dat weet je/
Liefs stef

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 22:32

meid het is moeilijk dat snap ik heel goed ik heb Moonlight nu een maand geleden ook verkocht.
Ondanks dat ik wist dat ze weg zou gaan moest ik erg aan de gedachte wennen maar het maffe is zodra je een baasje hebt gevonden met wie het klikt dan valt alle last weg tuurlijk was het de eerste weken moeilijk en ik denk veel aan d'r maar ze heeft het super, beter dan bij mij ik had te weinig tijd en nu heeft ze een eigen baasje niet 1 die moet haasten omdat ze nog een paard moet rijden.
het is even moeilijk helemaal met die veiling je weet niet waar ze terecht komt maar als je dat eenmaal weet en je hebt er vrede mee dan komt er rust over je daarbij je hebt alles geprobeerd bijrijders etc..
meer kun je niet doen.. sterkte hoor meid!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 22:34

Dit moet echt een heel moeilijke beslissing voor je zijn... Ik wens je echt heel veel sterkte hiermee.
Ik vind het echt heel dapper dat je je eigen belang opzij zet voor de toekomst van je paardje... echt heel knap!

Heel veel sterkte ermee!

Liefs Kitty

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-01 22:50

ik weet wel dat het beter is zoals ik het besloten. ik hoop op een goed baasje en dat ze een fijne toekomst te gemoed gaat. mar het idee... ik vind het echt heel erg. ooit zij ik dat ze altijd bij mij zou blijven. nustaat ze inmiddels 100 km verderop en door mijn klachten kan ik haar zelfs niet eens meer houden voor de recreactie. ik vind het echtverschrikkelijk dat ik ze moet wegdoen. ik zal altijd aan dat fantastiche paardje blijven denken. ik wou echt dat het achter de rug was. nu kan ik alleen huilen om mijn schat van een paardje.thanks voor al jullie lieve woorden. wat kan het leven toch moeilijk zijn als je zon beslissing moet nemn zonder dat je er in je hart achterstaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 23:09

Hoi Lonneke, laat die traantjes er gerust even uit hoor, misschien lucht het een beetje op.... Ik vind het heel dapper van je dat het je puur om het welzijn en geluk van Nina gaat. Heel knap van je!
En je zult zien, als je zometeen een leuk, ambitieus ruitertje voor haar gevonden hebt, waar ze een goed thuis krijgt, dat het verdriet wel zal slijten. De pest is alleen dat alles altijd eerst zo verdomde zeer moet doen voordat het slijt.....
Heel veel sterkte ermee, en je weet waar je altijd je hart effe uit kunt storten. That's what Bokt is for.....
Liefs, Sonja.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 23:18

inderdaad heel veel sterkte. Zo'n beslissing is heel erg moeilijk. maar misschien wel het beste. Zoek goede eigenaren en zo kun je haar vast nog regelmatig opzoeken.

sterkte dus en schrijf het maar van je af hier hoor

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-01 12:14

Heel veel sterkte...vind het moedig en knap van je dat je je gevoelens opzij zet voor het welzijn van Nina.
Ik hoop dat je een leuk en goed baasje voor der vind en misschien nog contact kan houden.

april
Berichten: 35
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 12:45

hoi lonneke,

vind het heel erg voor je. ik was meteen verliefd op jou paardje toen ik haar zag, ze is de mooiste bonte die ik ooit gezien heb.
maar ze is te klein voor mij (vind ik heel jammer). anders had ik haar heel graag dat thuis willen geven. maar ja het mag niet zo zijn he.
ik wens je wel heel veel sucses.

liefs gabie

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 13:53

lonneke,
ik vind t echt heel knap van je dat je jouw grote trots toch gaat verkopen. de eerste keer dat ik een foto van Nina zag was ik al weg van dr, vind t jammer dat ik geen paard/pony mag...
heel veel sterkte de komende tijd