Stalgebreken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 06:37

Lois zuigt ook lucht en ik moet ook altijd aan sigaretten na het eten denken Knipoog . Hij doet het meestal na het eten en als er veel mensen om hem heenstaan. Als ik alleen met hem ben is ie heel braaf en rustig, maar op de 1 of andere manier wordt ie nerveus van al die mensen om hem heen en gaat ie lucht staan zuigen. Toen we 2 weken niet mochten komen ivm MKZ en de paarden dus ook 2 weken binnen moesten staan heb ik de boer gevraagd om eens op hem te letten en wat bleek, hij heeft bijna niets gedaan, gewoon lekker staan eten op stal. Lois is inderdaad ook een slimmerik die zich snel verveelt en dat in combinatie met stress geeft dat akelige luchtzuigen. Hij heeft ook een band en die zorgt ervoor dat het minder makkelijk gaat. Hij probeert het een paar keer en komt er dan achter dat de "boeren" niet zo groot zijn als ie zelf zou willen en gaat dan maar weer staan eten. Hij is niet mager en heeft nog nooit koliek gehad en doet het ook niet als ie buiten is. het is inderdaad wel waar dat anderen zich er meestal meer aan ergeren dan de eigenaar Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.



Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 08:42

Wat ik super irritant vindt is schoppen tegen de deur. Bij ons staat een schopper, een wever en mijn luchtzuiger (het stalgebrekencluppie Knipoog) Er heeft ook een paard gestaan dat het leuk vond om iedereen die langsliep in de schouder te bijten en dan in 1 keer weg te duiken zodat je hem geen knal terug kon verkopen. de eigenaar zei dat dat voernijd was, maar hij flikt dat ook als ie geen voer in z'n bak had. Dat noem ik ook echt een gebrek.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 09:53

ik kocht Lois idd al zo (was mijn verzorgpaard en vond het al een superscheet ondanks deze nare gewoonte). De vorige eigenaar heeft het aan de fokker gevraagd en die zei dat ie het al van veulen af deed. Ik heb zo'n stiekem vermoeden dat ie gewoon te vroeg bij de moeder is gehaald en toen die neiging heeft ontwikkeld, want het is ook een ontzettende sabbelkont die het liefst alles in z'n mond heeft wat ie te pakken kan krijgen. Ik heb het luchtzuigen gewoon maar geaccepteerd want verders is het een heel lief paard dat ik af en toe wel eens achter het behang kan plakken als ie weer eens ondeugend is (slimme paarden kunnen van die rotgeintjes uithalen zoals deuren openen enzo).

Niets zo charmant als een paard in her land.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 10:22

Als ik ooit de loterij win Haha! neem ik ook een huisje met veel wei waar ik Lois lekker dag en nacht buiten zet. Bij onze boer mag het helaas niet omdat de paarden anders de weilanden mollen. Lois staat in de zomer lekker van 7 tot 7 buiten en das wel het beste voor hem. Op veel maneges bij ons in de buurt komen de paarden niet eens buiten. Dan ben ik toch wel blij met de boer waar ie nu staat.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, anjali, ComscoreBot, DemiSisa, Esperanza, Poety, Vagabondo en 34 bezoekers