Lekker gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-01 09:05

ondanks dat Barbje een beetje aan het klieren was. In stap was hij superbraaf lekker ontspannen uitzakken fijne buiging en stelling. In draf had hij echt zoiets van als ik nu mijn hoofd wat hoger heb kan ik het allemaal wat beter zien. Frusty Mooi niet. Nou dan gaan we maar kijken of we vierkantjes ipv nette voltjes kunnen maken. Ik heb vorige les goede tips gehad om beter buiging en stelling te vragen dus dat lukte hem ook niet. Pffffff het was wel een beetje vechten hoor. Toen heerlijk gegallopeerd hij zit echt als luxe zitstoel. Ik breng altijd even verslag uit aan mijn moeder en die begon zich af te vragen of hij vervelender was geworden. Dat is hij niet alleen ik leer meer waardoor hij meer en voor hem moeilijkere oefeningen moet doen waardoor hij natuurlijk probeert om eronderuit te komen. Ik mag helaas van mijn instructrice niet meer lachen als hij iets ondeugends uithaalt maar consequent zijn en hem op zijn plaats zetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, Bernadth99, Facebook, xRooss en 121 bezoekers