SUPER tevreden...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 22:28

Vandaag kwam ik op stal en Meis stond lekker rustig in zijn stal. Even geoefend met een stalgenoot met het rijden van proeven voor a.s. zaterdag. Maar goed. We kwamen met zijn 2en in de stal en toen zei dat meisje dat ik Meis zijn manen eens moest trekken. Ik zei dat laat ik wel de dochter van de eigenaar van stal doen want zij schijnt erg moeilijk te zijn met trekken. En ik heb er de eerste keer bij een ander paard zo'n zooitje van gemaakt.. Maar mijn stalgenoot zei toen dat ik niet altijd het aan een ander kon vragen en het ook zelf moest leren. Toen was ik alleen op stal en heb daarna toch een poging gedaan om haar manen te gaan trekken. En raadt eens wat??
Ze bleef doodstil staan te SLAPEN!!! Gevolg manen zijn netjes getrokken zeiden er een aantal mensen bij mij op stal.
Dus ik al helemaal happy en vrolijk.
Vervolgens heerlijk rustig gaan rijden. Er zaten hele nette stukjes in. En dik 45 min. gaan rijden. Ze was erg rustig en ontspannen.
Ik ging haar uitstappen. Ik dacht ik waag het erop om in mijn eentje buiten het terrein haar uit te gaan stappen!
HET GING GOED. Ze was op een plekje eenbeetje bang, daar ben ik er af gestapt en haar rustig er langs geleidt. Daarna er weer opgestapt en verder gegaan. Ging hartstikke goed. Was erg blij vanavond..

Morgen krijgt ze een rustig dagje van mij. Misschien een dagje rust.
Ben benieuwd wat Merilyn van de week van haar manen vindt.
Zucht ze is toch de helft al van mij....

Toch is bokt heerlijk om zulke dingen in de wereld te schreeuwen. Ik ging van stal af en heb meteen een goede vriendin gebeld... Sorry Jur..

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:35

"Even geoefend met een stalgenoot met het rijden van proeven voor a.s. zaterdag. "

ga je zat. wedstrijd starten of lees ik het verkeerd? ben benieuwd, leuk hoor.

_________________
Quote PUCK:
"Maar een nieuwe nick voor Bart: King of Slots,,,,,"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-07-23 22:36 ]</font>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:40

Ja, zo las ik het ook, een beetje duidelijker de volgende keer Roeltje!!! En ja, ik had opeens een hele happy Reol aan de foon, dat was lang geleden!!!! Sorrie Roel.. Knipoog Leuk dat het zo goed ging, het komt vanzelf, heb nog ff geduld!!!Ilo.

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 22:47

Mytens> Ik lees altijd een meisje van onze stal voor op wedstrijden. Ik breng haar ook altijd daar naar toe. Maar ik heb de nieuwe M proeven nog niet voorgelezen dus moet ik dat ook ff oefenen. En dat was ook wel nodig want de nieuwe proeven gaan sneller op elkaar Dus was ik een paar keer bijna te laat met voorlezen.

Jurga> Jep, ik reed het pad nog af en ik hing bij je aan de foon... sorry was gewoon happy...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:57

Lees je mij ook de 11e?????? mag wel hoor, da's nog maar B, een makkie!!! Maarre...ik las M2 voor, zonder geoefend te hebben, jij bent zeker blond??? Knipoog Ilona

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:59

oh ok ik snap het weer hahahaha

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 23:02

Als jij makkelijk een andere voorlezer accepteerd best, anders niet. Diegene die ik voorlees heeft liever niemand anders. Als voorbeeld toen ik vorig jaar in het gips zat, werd ik thuis opgehaald om gewoon haar proef te kunnen voorlezen..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 23:09

Ach, zoveel mensen lezen mij voor, maakt mij helemaal niets uit, dusse...mag van mij wel hoor, maar ja, dan zie je minder van het plaatje in het algemeen... Maar ja, je hebt wel meer lol, als voorlezer, want je hoort mij hele verhalen ophangen tegen Jurga, doe ik onbewust!Ilona

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 08:48

Fijn als het zo goed gaat, zo krijg je steeds meer een band.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:13

Leuk dat het zo goed gaat!!

Het maakt mij dus echt niet uit wie mij voor leest. Heb meerdere keren gewoon iemand van het wedstrijdterrein geplukt om mij voor te lezen. Ik lees ook altijd Z proeven voor, en die lees ik meestal niet eens van te voren door! Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 12:25

Goed zo!!! Ik zei toch dat alles wel goed zou komen!!! Ben trots op jou en Meis!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 15:32

Toppie!!!

En wanneer ga je wel een proefje rijden?