Monique, hoe was het met Kyllian

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:37

ja, hier ben ik dan!!!
bedankt voor jullie intresse!!!
nou als eerste was zn hals op de foto helemaal goed!!! maar zn hoefstand is helemaal verkeerd,
dat moet gecorrigeerd worden met speciaal beslag elke 5 a 6 weken!t komt waarschijnlijk wel goed maar t is niet helemaal zeker en t gaat vreselijk veel geld kosten!!!dus...(hoe moeilijk t ook is) ga ik toch proberen of de handelaar m terugneemt!!!???
Waarschijnlijk is hij namelijk alleen geschikt voor recreatie, ik moet over ongeveer 5 weken terugkomen in Utrecht en als hij weer kreupel loopt eerder!!! Huilen

ik heb de handelaar al gebeld en we hebben een gesprek met hem als ik het rapport binnen heb van Utrecht!!!mij benieuwen!!!???
en...tuurlijk vind ik t voor Killian ook niet leuk hoor, maar ik moet toch wat???(ik heb hem voor dressuur gekocht 10 weken geleden en hij is bijna alleen maar kreupel geweest).
groetjes monique.


moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:48

ZEP!!!!!!!!!!!!!!
Is dat echt waar???
ik heb inderdaad bij de handelaar vermeld dat ik een paard voor de dressuur wil maar is t dan een verborgen gebrek????(i hope so...niet banketstaaf bedoeld hoor maar dan moet ie m terugnemen)maar ik heb hem toen niet rontgeologisch gekeeurd alleen klinisch, is t dan niet mn eigen schuld???
bedankt, monique.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 22:50

en...ik doe liever ook geen zaken meer met hem!!!
maar, ja als ie Killian terugneemt krijg ik dan wel mn geld terug????of moet ik er weer 1 van hem nemen???

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 23:18

dank, je!!!

maar t is toch logisch dat jezelf de dierenarts uitkiest voor je eigen paard???
Straks koopt hij namelijk een dierenarts om, wat ie denk ik al gedaan heeft bij de keuringsarts????

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-01 14:01

bedankt!!!
ik had de handelaar dus gebeld en die wil praten als ik het rapport van Utrecht heb!!!maar..................
Utrecht wil t dus niet zwart op wit zetten omdat
hij daar op dat moment niet echt kreupel was, dus moet ik volgende week weer rustig aan beginnen met rijden en als ie kreupel wort gelijk komen en dan gaan ze hem verdoven en kijken of het overeenkomt waar hij kreupel loopt met de foto,
dit is echt kl*te!!!
maar...ik heb nu mijn eigen dierenarts opgebeld hopenlijk kan hij iets doen???
groetjes monique.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mira283, Vagabondo en 111 bezoekers