Equitana

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Equitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 15:59

Hallo, wie gaat er dit jaar naar Equitana en wie is er al eens eerder geweest? Moet je per se kaarten hebben in de voorverkoop, of kun je ook kaarten aan de kassa kopen? Via Internet reserveren lukt nl. niet meer, daar ben ik te laat voor, maar het zou fijn zijn als ik die kaarten gewoon aan de kassa kan kopen. Anders zit ik strax voor nix 4 uur in de auto naar Essen.
Verward

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:53

Ik ga wel naar Equitana samen met Kim (kimkimmer hier op bokt Tong uitsteken), haar ouders en mijn vader. We gaan vrijdag avond heen, overnachten in een hotel, zaterdag naar de beurs, zondag weer, en dan savonds weer terug. Ik heb geen idee of je aan de kassa kaarten kunt kopen, wij hadden het iig via i'net gedaan.
Als je gaat, veel plezier!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 21:56

Je kunt de kaarten gewoon aan de kassa kopen, is geen enkel probleem. Veel plezier!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:16

Wij gaan ook,kijk even bij boktmeetings.. Daar staat een heel topic over

PridesRanchJarig

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:37

En ik ga ook, en heb nog 2 plekjes in de auto over

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 00:34

Kaartjes kopen aan de kassa is geen probleem. Neem je goede loopschoenen mee? En een goed gevulde portemonnee? Heel veel plezier in ieder geval. Het is er iedere keer toch zeer de moeite waard....

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 12:00

Hallo! Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben nu pas weer ingelogd sinds mijn vorige bezoek en ondertussen ben ik idd naar Equitana geweest. Het was echt helemaal te gek Haha! Waanzinnig mooie paardenspullen allemaal *LOL* Volgende keer ga ik het goed regelen, overnachting, hele dikke portemonne mee Knipoog Ik hoop dat jullie het ook naar je zin hebben gehad!

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 20:46

Ja Rosanna, ik heb het er ook geweldig naar mijn zin gehad, veel gekocht, veel dierenartslezingen gevolgd (en tegelijk even uitrusten Knipoog ) en hotel op loopafstand. Jammer dat we weer twee jaar moeten wachten!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 00:59

Het was idd weer erg leuk Lachen , al heb ik nu nog moie voeten Haha! ! De afgelopen jaren zijn we iedere keer 2 dagen geweest, dit jaar maar 1 dag ; dát doe ik dus nóóit meer !!
We zijn met de bus gegaan, omdat geen van ons drieen zin had om het hele eind te rijden. De bus vertrok om 3.40 uur !!(dat betekende dus om 2.30 uur opstaan Gaaaap !) en we waren om 10.15 uur in Essen. Ik was om 1.45 uur weer thuis!
Over 2 jaar dus mét overnachten én door-de-week, in het weekend is de hel los daar }> !!