Paddy heeft de dood in de ogen gekeken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 11:29

Nu denken jullie dat ik haar het slachthuis heb laten zien, maar dat is niet zo hoor. Ik heb haar alleen eens meegenomen door het dorp en daar was ze nog nooit geweest. En bang dat ze was! Ze durfde eigenlijk nergens langs, dus soms draafde ze heel haastig als ik haar dwong om toch ergens langs te gaan. Toen moesten we over de verkeersdrempels en die staan gemarkeerd met witte strepen. Nu kunnen witte strepen heel gemeen zijn, want ze liggen daar heel stil, maar ze kunnen als je er overheen gaat toch ineens omhoog springen om in je sokken te bijten! Dus ze durfde niet. er kwam een auto aan en ik ging opzij (ik wil niet dat ze van schrik op die auto springt). Ik laat de auto passeren en kom op een idee. Zodra de auto voorbij is stuur ik Paddy er achter aan. "Kom op Paddy, wat die auto kan, kun jij ook!" En ja hoor, zij die witte strepen over, die auto achterna, grinnik. Na 20 minuten waren we alweer terug bij de stal, zijn van de zenuwen klets nat van het zweet.... de arme sukkel. Ik hoop dat ze er vannacht geen nachtmerries aan over heeft gehouden.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 11:44

nouja zeg ik schrik me rot.ben je alleen maar naar het dorp geweest Dromen
oke voor paddy was het HE-LE-MAAL naar het dorp hihi

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 12:22

haha het spookdorp in ! arm paard !
ene haaietanden bijten zo een stuk van je staart af volgens lodewijk dus meestal moet daar heel hoog overheen worden gestapt met je staart op je rug volgens lodewijk *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 12:54

Hahaha! Heeeel herkenbaar!
Haaietanden zijn echt doodeng! En strepen op de weg? Liefst met een grote sprong!
Maar goed, Udinde mag er nog even bang van zijn... *LOL*
Is trouwens lastig omlopen, strepen op de weg... *LOL* Party!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 13:03

laatst was ik een buitenrit met tink aan het maken en toen lag er een platte doodgereden egel op de weg en tink zag hem pas op het laastst en toen sprong ze erover heen!haha ik moest echt zo lachen! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 13:31

ja maar het is ook smerig om in een dooie egel te lopen, GATVER! je paard had groot gelijk!. Maar witte strepen geven niet af, maar hoe ik dat paddy aan haar domme verstand ga krijgen........

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 13:42

He wat grappig, Jur is ook doodsbang van die witte strepen op drempels. En daar gaat ze echt niet overheen, al ga ik op m'n kop staan! Ze vindt dan altijd wel een manier om er omheen te kunnen, al is dat half door de sloot ofzo! *LOL*

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 13:59

De meeste paarden hebben iets met wit...vooral als het op de grond zit/staat/ligt Frusty

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 14:03

Haha, die gekke Dino van ons kregen we als 3-jarige. Hartstikke verkeersmak, er kon een grote truck met oplegger om de hoek komen zeilen en die zag hij dan niet eens. Maar als dan even verderop een putdeksel in de weg lag, dan sprong hij met vier benen tegelijk de lucht in! Tja, je weet nou eenmaal nooit wat daar voor enge rioolmonsters onder zitten... Knipoog

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 15:35

Ja dat doet Jur ook. Of een wit schabrak dat op de grond ligt, of haar gelpad (met witte hoes) brrrrrr!!! Verward

En hekken, daar is ze ook verschrikkelijk bang voor, en vooral als ze wit zijn!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-01 16:11

Iones kan zo bang zijn voor zijn eigen manen. Als ik die weer aan het trekken of knippen ben, liggen ze voor zijn voeten. Eng joh!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 17:02

nwt weer buitengereden met tink en we kwamen weer langs die platte egel,nou goed geheugen heeft tinkie want ze ging er deze keer met een boogje omheen Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 18:19

*LOL* *LOL* *LOL* Ik denk dat ik maar wat witte strepen ga schilderen op het erf, en dan leen ik ff wat witte verf die ze op voetbalvelden gebruiken, kan ik het weiland ook doen...dan wordt Escala vast witte-strepen-proof... Schijnheilig

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 09:12

Ach, het is allemaal nieuw en raar voor het paard. In een klap een mitrailleur vol met indrukken worden er op haar afgeschoten (figuurlijk dan). Paard moet wennen en je merkt dan heel erg dat hij toch op zijn ruiter gaat vertrouwen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-01 10:28

Dat laatste wat Roel zegt is wel zo ja. DAarom moet je die dingen eigenlijk alleen doen, ga je mee met een ander paard, zal hij eerder vertrouwen op dat andere paard en een volgende keer zonder een ander paard misschien niet meedurven. paddy moet inderdaad leren dat ik haar echt niet de dood zal injagen en dat er geen gevaren zijn.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 10:32

Die mensen met van die grote rugzakken zijn oook zo eng he, er zou weleens een tijger uit kunnen komen BBBRRRRRRR.
Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 11:35

Ja maar alle paarden zijn verschillend he, het ene paard is van nature gewoon heel angstig terwijl het andere nergens naar kijkt. Dus oke vertrouwen in de ruiter is goed, maar een angstig paard zal altijd bang blijven voor 'enge' dingen.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-01 13:53

queen ziet overal spoken in...... debrug is heel eng.... want er zit water onder en je zal maar nat worden he.....
de strepen op de weg kunnen haar aanvallen en dan vooral haaientanden....... drempels zijn minstens oxers van 120 waar dan natuurlijk ook heel hoog overheen moet worden gesprongen.... verkeersborden zouden zomaar een keer kunnen omvallen en dan...... ja dan kan die op jou hoofd vallen en dat doet natuurlijk pijn......

maar verder is het heel leuk om met queen een buitenrit te maken *LOL* *LOL* *LOL*