ailin

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-01 20:21

en draf is dus ook geen doen. als je de voor gaat rennen is t van wat doet die nu eng daar staat daar beetje te rennen en springen. en iets schuin ernaast achter. draait ze heeeeel lief mee met der hoofd. was heel geselie maaike heeft nog met Goofy de shet meegewandelt en die had nog wel t meest te stellen met m. HIj bleeeef maar dribbelen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes



Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 15:36

ja alleen toen ze nog in Duitsland stond. is t nog echt een teddy, ze is nu al grotendeels door die vacht heen en heeft eigenlijk alleen nog de echte lange haren. ff kijken of ik foto kan vinden.
Afbeelding
maar ze is nu al een stuk minder 'ruig'. maar hopelijk krijgen we eind maart een nieuwe scanner en pc. dus dan komen er nog veeeeel meer foto's

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 16:15

t ergste is er al af. der manen zit al gewoon (heb geen flauw idee waarom ze op de foto recht overend staan.) en ze heeft onder der buik en bij der hals ontzettend lange manen. echt schattig. Ze staan op de hals helemaal naar voren. als een punker. en der benen zijn al witter. maar van de zomer gaat ze een paar keer onder de slang en dan hopen dat der staart wit wil worden.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-01 16:33

sjeetje is wel te merken dat ik al veels te veel nagedacht heb op school. moet zijn haren.
ben weer toe aan weekend

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DenieesB, Elegance_, Esmee_RS, Faya__, Gambler21, HighFly_, Ik_is_Ik, jokesonyou, jusdepomme, Spritely, Vagabondo en 113 bezoekers