Miniboktmeeting met Brenda (Tender) en Samber!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-01 08:16

tja en wat voel je je dan banketstaaf!!
Heb je haar eerst een geweldige tijd bezorgd met die maffe Sam, en vervolgens flikkert ze ongenadig hard van je eigen knol af! Het was geen rotstreek van hem, maar evengoed heel erg klote!
Ineke zat er net op, ik had al gezegd: we doen gewoon even stap enevt. draf, meer niet. Dus ik was trots aan het uitleggen hoe simpel het rijden was met hem, toen Peter een hindernis opruimde. Tender raakte wat uit zijn doen door dat lawaai, maar "schrikken" was een groot woord,, hij bleef in eerste instantie nog even stappen. Maar ineens mistte hij de "steun" die hij anders bij mij voelt, dus hij raakte wat in paniek, draafde aan. Ineke schrok (logisch!), klemde zich vast en zat wat voorover, Tender galoppeerde aan, dat verergerde Ineke's reactie en voor ik het wist vlogen ze echt razend-snel door de bak recht op de (halve) hindernis af. Tender dacht ineens: oh nee, niet springen nu, dus scherpe bocht naar rechts. Heej, oliebol, dat enge ding (sorry Ineke *LOL* ) zit nog steeds op m'n rug, dus even een bok. EN toen ineens dacht 'ie: oh wacht, de uitgang is links, dus een scherpe bocht naar links en dat was het punt waarop Ineke er met een akelige zweefvlucht vanaf "dook". Gelukkig was Peter er ook, dus hij naar Ineke (hij heeft EHBO) ik achter die maffe bok aan! (Hij had natuurlijk zadel en al nog op en om in zijn stal te komen, moet hij door 2 hele smalle dueren, dus dat kon nooit goed gaan!) ik kwam om de hoek sjeesen, helemaal bang voor wat ik aan zou treffen, maar gelukkig, hij had ervboor gekozen even het paard van de buurvrouw te vertellen wat er was gebeurd (grinnik), hij stond met zijn neus helemaal n haar stal (ze heeft een "halve deur" zeg maar) en het was eigenlijk een heel lief gezicht. Maar ik was natuurlijk nog steeds ongerust over Ineke, dus snel paard gepakt en op naar de bak. Inmiddels waren de buren ook al naar buiten gekomen helemaal ongerust, maar toen ik zei dat Peter bij Ineke was, gingen ze maar weer naar binnen. Toen ik bij de bak aankwam kwam Ineke net weer in de benen (*Brenda wist met een hand over haar voorhoofd*). Ze had zich erg pijn gedaan natuurlijk, maar meer was er gelukkig niet aan de hand. Peter adviseerde mij nog even op Tender te klimmen, maar er was natuurlijk niets aan de hand, hij mistte gewoon zijn "steun en toeverlaat" toen hij schrok van dat lawaai!

Ok, een wijze les geleerd, mijn paard is nog niet zo zelfstandig als ik had gedacht, sterker nog, het is een moederskindje, grijnz!

Ik voel me ontzettend schuldig, maar hoop evengoed dat Ineke een leuk weekend heeft gehad en heeft genoten van de tijd met Samber! (maar als ik haar verslagen hier zo lees, dan is dat wel het geval geloof ik, hahahaha)

Ineke: ik hoop dat je je al wat beter voelt, ik voelde me best ellendig eerlijk gezegd........

_________________
ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Tender op 2001-07-23 09:20 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 39 bezoekers