Mijn mama en haar kleur paardrijbroek...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Mijn mama en haar kleur paardrijbroek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 16:00

Tjezus, mijn mama wordt een paardengek... Ik had al eerder eens gezegd dat ze mijn Mirkje af en toe al longeerd en borsteld. Wat hoorde ik, dat er een huisvrouwen groepje opgericht wordt, voor mensen van mijn mams leeftijd. Mam lijkt het ook wel wat, alleen als ze op Mirk mag. (of dat zo'n goed idee is, is een tweede).

Vanmorgen zijn we nog ff snel naar Divoza geweest, ik had nog wat dingetjes nodig. Stonden we voor de paardrijbroeken.

"Kim, als ik wel op paardrijden ga he? Dan wil ik voor Mirk die fel blauwe shabrak. En dan ook die fel blauwe rijbroek." Lips are sealed

Mijn god. Volgens mij heeft mijn mams iets in haar hoofd gezet, wat ik er niet uit krijg... Tsss... stel je voor, mams en dochter samen op wedstrijden *LOL*

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:48

Haha lachen toch..? Mijn moeder moet niks van paarden hebben, aaien als er een paard in z'n stal staat gaat er net af.. ik wou dat ik zo'n moeder heb dan had ik misschien ook nog een eigen paard gehad.. Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:53

Mijn moeder heeft het ook geprobeerd! Toen droeg ze mijn purnopaarse rijbroek Schijnheilig Haha! Alleen heeft ze slecht evenwicht en kon ze niet op een paard zitten.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 18:07

Was mijn moeder maar paardengek! dan zou ze het ook niet erg vinden dat ik 2 x per dag naar m'n paard ga en dat ik steeds in die stinkende paardenkleren loop Haha!
Wel leuk dat je moeder gaat rijden,mijn vader heeft 1x op m'n vorige pony gezeten en ik moest hem goed vasthouden want hij was bang dat hij er vandoro zou gaan Haha!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 18:24

Ik heb mijn mammie ook paardengek gemaakt. tenminste dat heeft mijn pony gedaan. Ze vond rijden wel leuk en wou graag een keer met mij over het strand (had ze vroeger ook gedaan). Maar ik vond dat ze eerst moest leren rijden op een manege. Daar rijd ze nog steeds. Maar ja in de toetsweek vond ze dat ik niet naar mijn pony kon, dus ging zij... en ze is helemaal verliefd. Is wel handig hoor, ze doet nu elke maandag mijn paardje, ze mag nog niet rijden alleen maar af en toe geef ik haar een zitlesje aan de longe of maken we een buitenritje. Heel handig hoor mijn mama als verzorgster. En dan luistert ze wel naar me Haha!

maaikysammy
Berichten: 765
Geregistreerd: 13-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 18:43

haha ik ken het verhaal!! mijn mams hobbelt sinds kort ook af en toe op een oud (28 jaar) paardje bij mij op stal. ze ging al vaak mee, maar ze had zoiets van: "nou als ik toch mee ga kan ik ook wel wat nuttigs doen". Haha! (jaja, smoesjes hoor, ze vind het ook gewoon errug leuk!!)

het voordeel is wel dat ze me af en toe ook helpt met sam, en ze vind het ook leuk om paardendingetjes te kopen, en zo krijg ik af en toe nog wel eens wat extra's toegestopt!! beterr. Lovers Lovers

maar gelukkig hebben m'n moeder dezelfde maat, dus geef ik haar een zwarte rijbroek van mij!! Haha! Haha! Haha! Knipoog [/i]

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 19:01

Leuk, joh! Zo'n enthousiaste moeder!
Maareh... van wie heeft ze gehoord dat broek en shabrak bij elkaar moeten passen? Haha! Als je het slim aanpakt krijg je er misschien ook nog wel bijpassende bandages bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 20:00

wahahahaha leuk!!! was mijn ma maar zo entoistiast,,,,

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:11

mijn moeder heeft mij paardengek gemaakt Lovers Als baby mocht ik al mee naar de paarden achter in de tuin.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:30

maaikysammy schreef:
het voordeel is wel dat ze me af en toe ook helpt met sam, en ze vind het ook leuk om paardendingetjes te kopen, en zo krijg ik af en toe nog wel eens wat extra's toegestopt!! beterr. Lovers Lovers

maar gelukkig hebben m'n moeder dezelfde maat, dus geef ik haar een zwarte rijbroek van mij!! Haha! Haha! Haha! Knipoog [/i]
dat hebben wij dus ook, ik heb mijn moeder zelfs chaps voor kerst gegeven. Haha! Ze heeft ook wel eens bel gepakt toen ik weg was en is bijna twee uur met haar buiten wezen hobbelen. En als bel soms iets eng vind draaid ze om, maar mijn moeder is er toen achtergekomen dat als je gaat zingen tegen bel alles veel minder eng is Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 09:16

Ik zeg altijd: mijn moeder zou een supergoede zijn voor paardrijden! Ze kan supergoed optreden en is consequent en een doorzetter. Helaas krijg ik haar er nog niet op. Een keer heeft ze op Jur gezeten, maar daar bleef het bij. Ze vind zichzelf te oud het te leren en wil geen les nemen op de manege, maar dan wil ze ook op Jur. Ik hoop haar nog eens zover te krijgen. pap wil het ook wel leren, onder het zadel rijden, zodat hij naast mennen ook eens mee naar het bos kan met mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 09:28

Tja, als jullie samen op wedsrtijd willen dan moet er wel heeeel erg snel een trailer komen natuurlijk. Maak hier maar handig misbruik van *LOL* voordat je moeder er achter komt dat zo'n paard toch wel heel erg groot is wanneer je er af valt Haha!

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 10:41

leuk man!!
Mijn moeder rijdt heel vaak samen met mij. en mijn vader ook

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 14:51

Hee joh, da's gewoon harstikke handig toch?
Want als ze wil rijden, kan ze ook helpen met uitmesten, etc.....ideaal, zo'n moeder!
De mijne krijg je echt niet op een paard, die is nog steeds bang (hoewel het wel erger is geweest). Eén keer heeft ze op Samouray gezeten, m'n vorige pony. Gewoon in stap. Eerste reactie: 'ik wil eraf, alles beweegt!' Haha!

Succes voor je moeder!