Jolly houdini (part 2)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Jolly houdini (part 2)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 17:54

Nou zeg. Wij hebben toch echt een lekkere pony op stal. Het was weer zover.
Vorige week heeft Okkie1 hier een berichtje geplaatst over hoe Jolly bij de buren stond. Vandaag kwam hij vrolijk voorbij wandelen toen ik Dex van de wei ging halen. Toen hij mij zag, draaide hij om en liep vrolijk weer het pad af. Wat een paard.
We hebben hem (met dank aan een emmer voer ) maar weer op stal gezet. En denk maar niet dat ie daar rustig bleef staan. Ik ging even bij hem kijken en toen stond ie rechtop tegen de deur aan. Extreme duivel
Ik ben even in de wei gaan kijken hoe hij eruit gekomen is. Hij heeft aan de kant van de buren de draad gemold, maar daar kan hij er dit keer niet uitgekomen zijn (dus waarschijnlijk heeft hij vannacht alweer bij de buren gelogeerd)Ik vermoed dat hij gewoon tussen de schrikdraad door gestapt is ofzo. Volgens mij voelt die pony gewoon geen pijn. Lips are sealed Ik zou het anders echt niet weten.

Conlcusie opeten die hap Vork *LOL*

of

Click kun je hem niet met je clicker leren om in de wei te blijven ipv steeds maar het verlangen te koesteren om ernaast te staan.


Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 10:28

Nou Sol, goede morgen. Ik geloof dat dt berichtje dus al twee maanden ofzo op bokt staat.
Nu Jolly zijn leven heeft gebeterd, denk ik niet maar aan alle erge en enge dingen die we met hem zouden kunnen doen Lachen
Nu kijk alleen nog maar naar zijn eigenlijk veel te grote neus
doegie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Bloemetje75, desi92, Iloveiswan, jitskenienke, MariekeR, Mira283, paljaslaura, Pova, Sanne_com, Tieme, W1ckedWitch en 141 bezoekers