Jolly staat liever bij de buren :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Jolly staat liever bij de buren :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 13:42

Ik wil me ff voorstellen, ik ben Jolly, een 18 jarig vosje... De mooiste en lolligste Schijnheilig onder de C-pony's **gne gne *LOL* gne**

Vanmorgen toen ik wakker werd Gaaaap ging ik eens bedenken wat ik eens moest doen vandaag... Ik denk laat eens kijken hoe mooi de buurman zijn tuin in orde heeft Extreme duivel ..Hopsakee daar ga ik dan, sta ik hier lekker bij de buren hahaha... Kunnen ze me straks lekker niet vinden Haha!... Maar wat hoor ik daar?? Is dat niet Solvej met de brokjes Vork ?? Jippie:D mijn ontbijd. Maar nu moet ik wel nog terug komen in de wei.. Maar hoe?! Erin was makkelijker als eruit Verward ..En hier vindt ze me ook nog niet Verward ...Oh kijk ze heeft me al gevonden..Waarom moet ze nou lachen Scheve mond , ik sta hier en kom niet bij mijn eten Scheve mond .. Ik weet al wat, dat duurt veel te lang voor zij dat hek open heeft gebroken.. ik neem gewoon een aanloopje en dan spring ik... wieejj.. maar dat is wel hoog he Verward ik ga er gewoon doorheen hahaha Extreme duivel ow... dat hek is lastig.. waarom houd dat nou mijn benen vast.. ff bokken wiejj... Frusty heheh.. hij laat eindelijk los Haha! zo nu kan ik eindelijk eten Vork Vingers aflikken .. Ah bah wat zit ze nu aan mijn benen, alsof ik stoere bink er wat aan over houd Scheve mond ... Eindelijk is ze klaar.. mag ik nu dan eindelijk eten *LOL* Vork Vingers aflikken ...jammie...

ik moet nu in de stal staan Verward dat snap ik ook niet helemaal ik geloof omdat ik zo vaak uitbreek.. Scheve mond maar ja, als ik lief Schijnheilig ben mag ik vast weer vaker op de wei Haha!

ik ga nu weer door met eten Vork hoor dus groetjes


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 17:04

Hoi hoi alletwee... ja leuk he... alleen jammer dat hij nu op stal moet staan.. hij steigert de hele tijd, hij mist denk ik zijn vrijheid.. zelf schuld.. Tong uitsteken maar hij mag wel nog op de andere weien. maar niet de hele dag. had ik aan hub gevraagd.
groetjes

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 17:36

eigenlijk is dit forum van stal miseré he hahaha

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-03 18:29

dat zou me wat worden hahaha, echt wel drukjes Lachen

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-03 00:15

nee is gewoon de waarheid, en de waarheid houd zijn mond niet dus... conclusie... stal miseré rules Knipoog

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 14:30

heey grote broer Haha! wat leuk dat je op de stal miseré topic komt klotsen. dit is trouwens een goeie site hoor, hier kun je veel leren. moet je maar eens bij de topic rijtechnische problemen kijken dan hoeven wij je wat minder uit te leggen Knipoog maareuhm... tot straxjes. groetjes je zusje Haha!


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 14:30

leuke naam trouwens hahaha (click)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kimmej, Vagabondo en 37 bezoekers