Weer gesprongen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Weer gesprongen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 13:13

Waah, ik heb gewoon weer gesprongen.
Ik heb het echt al zo lang niet meer gedaan. Ik was dus echt heel erg bang geworden, doordat ik telkens wat had met de springlessen. Ik ging altijd te veel nadenken, waardoor ik nooit goed uitkwam. En dus altijd een hoofd tegen mijn hoofd aankreeg. Boos! Had springen dus eigenlijk al uit mijn hoofd gezet, want ik durfde toch niet meer.. En vond dressuur sowiezo leuker.
Maar.. gister waren we op stal. En er waren wat mensen aan het springen. Moontje en Oester gingen dus snel hun ponies opzadelen zodat ze konden springen. Party!!
Ik ben dus bij de hindernis gaan zitten om hem telkens te verzetten enzo. Dus Esther ging even springen met Marijke. Het ging heel goed en ik kreeg ineens ook wel zin om te springen. Scheve mond Aangezien Marijke, de pony van Esther, springen hartstikke leuk vind en eigenlijk altijd springt, hoe hoog de hindernis ook staat, mocht ik van Esther wel met Marijke springen.
Ik er dus opgeklommen. Zodra ik richting de hindernis aanreed werd ik vet bang dus draaide ik af. Lips are sealed Toen heel erg laag gezet, en toch erop aangereden en eroverheen. Ze stapte er gewoon overheen. *LOL* Dus toch maar ietsje hoger, en ja ze sprong!! Waah ik vond het nog steeds hartstikke eng. Maar toch telkens hoger, en na een tijdje begon ik het leuk te vinden!! Heb nog als laatste een stijltje van 80/90 cm gesprongen ofzo. Toen was het wel even genoeg. Haha!
Ik heb nu alweer super zin om te springen!!!! Iedere zaterdag avond is er springles op stal, dus wie weet waag ik het om mee te doen met Camil. Bloos Ben toch wel trots op mezelf. Tong uitsteken

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 14:11

Goed zo!
Ik zou het alleen niet met camil gaan proberen als jij onzeker bent, want als ik het goed begrijp "kan" camilla nog niet zo goed springen, of is zij misschien ook onzeker, dus dat werkt denk ik niet zo goed. Anders spring je toch eerst wat vaker op de pony van esther? als dat mag natuurlijk;-)

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 16:09

Zow al gelijk 80 cm, goed hoor, nou maar hopen dat het zo blijft gaan, super!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-03 20:11

Zo moet je het idd weer opbouwen! Succes!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-03 21:21

Heb maar niet mee gedaan met de springles. Haha! Ga denk ik eerst nog een paar keer zorgen dat ik er echt vertrouwen in heb!
Camil springt juist super!!! Maar op de een of andere manier ben ik bang om haar te hinderen in haar sprong zeg maar.. Dus gaat het nooit goed. Scheve mond

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 10:01

Knap hoor, dat je toch weer hebt gesprongen. Misschien is het een idee om in de springles met iemand van pony te ruilen? Dan kun jij het weer "leren" op een pony waar je vertrouwen in hebt. Misschien is er wel iemand anders die het leuk vind om met Camilla te springen.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 11:52

Wat gaaf voor je! En dat idee van Linda250 is wel goed idd!

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 16:06

Gaaf joh, heel veel suc6 verder!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 18:08

Goed zo nath Party!!
Ben trots op je Knipoog *LOL*
Wel lief van skapje dat je op Marijke mocht springen maar skapje is ook lief Lovers Haha!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-03 22:31

Nou, ik heb vandaag met Camil gesprongen.
En eerlijk waar, het ging SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben zo trots op mezelf, en natuurlijk op cameeltje!
Ik kwam dus op stal in mijn normale kleding, om Camilla binnen te zetten. Ik ging ff naar Monica (Moontje) toe en ze zei dat ze ging springen in de springles. Hij was dus gister niet door gegaan en verzet naar vanavond. Party!! Dus ik snel naar huis gebelt of ze mn rijkleding konden brengen. Schijnheilig
En toen dus mee gedaan aan de springles!!!!
Het ging echt super! Ben zo trots!
Eerst even balkjes gelopen, deed ze heel braaf. Toen een laag kruisje. In-uitje, in-uitje met 3 hindernissen, en toen met 4. En toen telkens ietsje hoger, maar we zijn wel lekker laag gebleven. Ze deed het echt super!!! Ben echt zo trots! En totaal niet meer bang!! Lovers
Heel soms kwam ik niet goed uit bij de eerste sprong, maar bij de volgende sprongen ging ik wel weer goed mee dan. Heb haar gelukkig niet gehinderd in de sprong zover ik weet. Ze heeft er wel een paar balkjes afgegooit maar ach dat mag ze nog. Knipoog Lovers