Symmie bij baroque

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Symmie bij baroque

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 10:11

Nou gisteren is ze dan verhuisd. Het ging niet echt vlotjes en was dus bijna niet door gegaan. Totdat ik me bedacht dat ik vaker weg was gegaan bij steenwijk met exel en die is ook bang voor trailers. We gebruikte de koeiestal. Trailer tot aan de schuif deur, de schuifdeuren dicht.
We zijn echt heel gemeen geweest Extreme duivel We hebben Exel als lokaas gebruikt
Alleen domme ik wil ik exel rechts zetten, maar ze ziet links niets, dus ze loopt er netjes op komt ze tegen de stang aan
dus toen maar links. gelukkig kan ze erg koel zijn en liep links er ook op. nou na 5 min vond sym het wel welletjes en stapte de trailer op bij mams. halen ze mams weer weg (die dat overigens niet erg vond en niet wist hoe snel naar stal te lopen om veilig vanuit daar naar kind te roepen.
Sym was vrij rustig verder op de trailer. Ik meteen zenuwachtig met van die beelde dat ze zich zelf had opgehangen enzo
gelukkig was dat niet zo en zag ik haar oortjes boven de laadklep uite begon daar te hinneken. Uitladen ging prima. Ze was wel wat bezweet.
Even over de deur kennis maken met haar nieuwe vriendinnetje
Ik dacht dat sym wel de baas zou zijn. Nou echt niet dus he. Sym mocht niet bij de voerbakken komen. Heb haar nog geknuffeld. Ze zag er zo zielig uit daar achter in de stal.
Gelukkig krijgen we de kans sym aan de trailer te wennen. de trailer word bij ze in de paddock gezet en ze krijgen hun hooi erin. Kan ik zelf ook nog wat met haar oefenen.
Nou ga zo maar bij exel kijken om te zien wat voor moois zij van d'r stal heeft gemaakt.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 08:47

haha zeker weten de volgende ochtend was zij de baas. Alleen was zij lief voor die andere die mocht mee eten hihi
Ze hebben de hele dag in de paddock gespeeld en sym heeft heerlijk het arabiertje uit gehangen.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-03 16:32

ja zeker die staan er nog.

exel heeft het er nog een beetje moeilijk mee, maar ze was vandaag al veel rustiger dan gisteren. ze had veel syeun aan sidje terwijl ik er was.
ze staat op een worteltjes hooi dieetr, want haar uier stond echt opspringen en ze kreeg echt haast geen kracht voer meer, maar nog steeds te veel dus.
heb haar lekker een uitgebreide poets beurd gegeven.
het is toch ook wel fijn dat ik nu mijn volle aandacht op haar kan richten.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Avelienvd, MiVita, Vagabondo en 20 bezoekers