weer verslag Laura uit USA (20/7)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 09:05

PAS OP Lange mail over Spinnen, Broadway, Grease en meer...!!!

Beste Mensen
Daar was ik weer... me gemist? Heb het idee dat ik in eeuwen niet gemaild heb (zal in werkelijkheid wel meevallen hehe hebben jullie mijn mailtjes al als Junk mail gebombardeerd? haha)
Er is ondertussen erg veel gebeurd weer en ik zal jullie eens precies gaan vertellen wat, want ik heb nu lekker veel tijd haha.. en morgen een vrije dag dus dan kan ik uitslapen.
Nou eerst maar eens over mijn kinderen. Het gaat al enigzins beter. Had ik al verteld over de 2! punten die we voor cabin cleanup gekregen hadden? 7 is dus een voldoende, 2 was dus echt heel erg slecht. Gevolg daarvan was dat we een meeting hadden met de directors die verteld hebben dat het zo niet langer kon. Daarna moesten beide meiden naar Bob, die ze vertelde dat als ze nog eens ruzie maken, niet opruimen of de sfeer op een andere manier verzieken, dat hun ouders dan opgebeld worden en ze linea recta naar huis gestuurd worden. Behoorlijk streng dus. Ook moeten ze iedere dag twee dingen opschrijven die zij hebben gedaan dat positief is voor anderen. Heel gedoe dus en de meiden overstuur (kwam wel van pas leek ik niet meer de boeman toen ik ze moest troosten haha) Intussen zijn we zo'n 4 dagen verder en de cabin cleanup is weer hetzelfde liedje. Heb vandaag dus even duidelijk gemaakt dat ik ze wil zien opruimen ipv makeuppen en whatever.. anders gaan ze maar naar Bob ik heb geen medelijden meer. Vanavond stapte ik op Diana's houten borstel want die lag op de grond.. tsja ding stuk. Eigen schuld dikke bult moet je je spul maar niet op de grond leggen.. maar zij dacht dus dat ik het expres gedaan had. Achja.. Ben nu ook consequent hun spul van de vloer aan het oprapen en naar de Lost and Found afdeling aan het brengen hehe. En zo blijf je bezig...

Vrije tijd wordt errug schaars. Eergisteren heb ik auditie gedaan voor Grease, de musical die wij met de counselors organiseren. Ik heb een stukje uit Elisabeth gezongen voor de auditie (de arts en crafst director Anne regelde dat, die werkt ook op Broadway als kleine producer, grappig he?) en heb de rol van Martey gekregen (' de beauty van de Pink Lady's' - zegt het script LOL) Ik moet dus een solo lied zingen hehe. Daar gaat mn tijd nu dus aaan op en ook aan het intensief Aerobicen dat een van de Isrealische counselors geeft (pfoef intensief hoor)

Het teamwork in de stal laat wat te wensen over helaas. Er ontwikkelen zich nu duidelijk twee groepen, waarvan de ene (ik erin) alles doet en de andere club tijdens lessen opd e bank zit en ons en de kinderen de boel laten opknappen. Vanmorgen ook, ik om 6 uur opgestaan om te voeren (daar is een vast schema voor, je voert 1 a 2 keer pw 's ochtends met z'n vieren) Nou ik kom boven, (de barn is op de heuvel lol) alleen Sarah. De andere twee hadden gister hun night off en dus amar besloten dat ze niet vroeg op wilden staan...Nou daar sta je dan leuk alles te doen met zn tweeen. Zelfde met de horseshow, er moesten nog zo'n 6 paarden gevlochten worden en ik was druk bezig, die andere lui zitten twee hele activity periods op de bank en de ochtend erna moet ik om 6 uur weer op stal zijn om het vlechten af te maken, want anders doet niemand het Boos! Leanne (de director) weet hier iig van en heeft vanavond een paar mensen aangesproken (ik was zelf ook al naar die lui toe gegaan om te zeggen dat ik het geen stijl vond maar toen waren ze o zo beledigd en ik mocht hun niks vertellen weetjewel) Ik hoop dus dat het in het vervolg beter gaat..
Ohja over die horseshow, dat was erg leuk. 's Ochtends waren er proefjes (net als in NL, hadden Dagmar en ik georganiseerd, kennen ze hier niet zo maar was een groot succes) en 's middags waren er spelletjes als vlaggenrace en slalom enzo. Het spel voor beginners was niet zo'n succes want we hadden zakkenrace naast de paarden maar er waren alleen plastic zakken en daar flipten de paarden door. De flagrace voor gevorderden was echter heeel erg tof. Een meisje viel eraf omdat ze te ver naar voren zat en haar paard ineens stopte, haha, maar die klom er snel weer breed lachend op. Haar hebben we een onderscheiding voor ' Best involuntary dismount' gegeven Knipoog

Verder.. ik was heel erg leuk net klaar met het schrijven van een hele lange brief naar stal, had ik m per ongeluk in de counslers lodge (plaats waar wij tv kijken en snoep bewaren) laten liggen, was ie de volgende morgen weg!! Ik dus een announcement gemaakt bij de lunch, nee hoor niemand had hem gezien ??? Later kwam Lucy naar me toe dat Ina (mijn co counselor) heel boos op haar was geworden in de Lodge dat er niks opgeruimd werd en dat ze alles van tafel in de vuilnisbak had gesmeten. Ik dus de prullebak doorzocht.. en ja hoor.. stom mens. Dus mensen van stal, mijn brief is een beetje gekreukt en ruikt misschien niet zo fris meer maar hij is nog wel te lezen dus ik post hem gewoon Knipoog

Morgen gaat iedereen naar Wales Tail, een waterpark, maar omdat ik mn day off heb blijf ik hier (als je mee wilde moest je gewoon werken) Het is vast heel zonnig (vandaag was het erg heet) dus ik hoop dat ik mn benen kan laten bijkleuren (mn gezicht en armen zijn al bijna zwart hihi en mn haar aan de voorkant wordt weer blond door de zon);) Misschien gaan we 's avonds uit eten, en we gaan zeker langs Ames, de mega supermarkt. Ik hoop dat ik mn foto's daar kan laten ontwikkelen en dan zal ik ze naar huis opsturen (kan pap ze mooi scannen en naar alle mailadressen doorsturen he pap? Lachen ) Ohja ik ga misschien ook aan Yuval vragen of hij me kan leren waterskiien of Tubing doen.

Nog een week en dan is deze sessie voorbij, en komt de nieuwe lichting campers. Gelukkig hebben de directors al toegezegd dat ik een hele lieve makkelijke cabin krijg Knipoog We hebben nog een dansavond met een boyscamp in de buurt, en een staff diner. Vanavond was Popfest (playbackshow van counselors voor kids) maar daar kon ik niet aan meedoen want we waren te druk met het organiseren van de horseshow.

Voor mijn week in NY heb ik al aardig wat plannen. Ik mag bij Scruff logeren, een aantal gaan een goedkoop motel boeken en we gaan iig een Broadway show bezoeken!!!!!!! Lachen Ik heb ook al een uitnodiging van AJ in Atlanta, Nicki in Florida en mijn liefste camper, Ali, in Mexico. Keuze zat dus Lachen Maar denk dat ik eerst maar eens een maandje naar Isreal ga want Keren en Einav hebben me verteld dat alle mannen daar zo knap zijn als Yuval en dat hij wel erg klein is, de meeste zijn langer en breder hahaha. Nee hoor geintje pa LachenHet is wel heel interesant om te horen over hun land. Mijn co-counselor ina bijvoorbeeld heeft gewoon in het leger gezeten!

Ik hoop wel een Jaguar voor het huis te zien als ik thuiskom, paps. Een welkom thuis cadeautje incluus rijbewijs? Haha leuk man. Ik ben wel erg blij dat het hier nu lekker weer is en in NL niet, zo hoort het Tong uitsteken Wacht maar tot je me pikzwart en als een gratenpakhuis terug ziet komen (al hoewel het eten was vandaag wel weer errug lekkker)

Maria en Tonny en de rest op stal; gefeliciteerd met het nieuwe veulentje!!! Leuk hoor Lachen Ohja kunnen jullie misschien heel vriendelijk eens Jacco of Daphne vragen of ze nog leven? Mis mailtjes Boos!. Ohja thuisfront, men heeft hier een wedstrijdje: Hoe meer post/packages je krijgt hoe meer je familie en vrienden van je houden hahaha. Er zijn al kinderen die (serieus) op 4 pakketjes per dag zitten... Dat kunnen jullie toch wel overtreffen???!!! Knipoog Tsja men is gek hier. Toen Scruff naar huis belde toen ze in een dip zat vertelde haar moeder dr dat ze als verassing dat schattige rode jurkje van 400 dollar voor dr had gekocht. Pfff. NOuja genoeg getypt nou. Pa&Ma hebben jullie al afschriften van de giro voor mij? Wil je die even doormailen?
Verder simoon als je dit leest ebn je al terug van vakantie ik mis je kan je nu ook niet bellen, wilde mobiel proberen maar dat was 5 minuten voor 15 dollar.. Boos!( Ik ben een brief aan t schrijven voor je en heb je lieve kaartjes ontvangen.

Nou alle andere mensen: Heel veel liefs en groetjes (en het Camp Farwell post adres kan je krijgen op j-zijlstra@chello.nl HAHA)

Kusje van Laura
(Nog een PSje na deze 9 weken ben ik niet bang meer voor spinnen ze kruipen 's nachts over mn hoofd en in mn slaapzak...ugh. En we hebben hele lieve andere huisdieren trouwens: Eekhoorns!! Dat is gewoon een plaag hier, ze zijn gewoontam!!! Maar ik mis Wallie en de katten wel hoor daar kunnen de spinnen en Knabbel en Babbel (de amerikanen vinden dat zulke leuke namen) niet tegenop)