Het vervolg van Lady.....! (arm shetje...)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Het vervolg van Lady.....! (arm shetje...)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 20:29

Hier het vervolg!!
Lady was dus naar de kliniek gegaan ! Ze hebben haar geopereerd om te kijken wat het was.... een heel stuk (3cm bij 5!!! Bloos Verdrietig ) is uit een bot bij haar knie en dat zit nu ergens bij haar dijbeen............echt te zielig !!
Ze kunnen haar wel opereren maar dat word een grote lijdens weg voor haar...dus dat gaan ze niet doen....ze komt weer thuis (morgen!!! Pling )en dan blijft ze daar nog zo lang mogelijk leven op pijnstillers tot het niet meer gaat, of het moet op een natuurlijke manier genezen maar dat is een kans van 1 op 1000... en dan kan ze waarschrijnlijk nogsteeds niet goed lopen.....dan is het waarschijnlijk afgelopen...het arme beestje moet ZOOO veel pijn hebben gehad toen ze die klap kreeg Huilen zo'n stuk bot dr f en een spier heel erg verschoven !! dusss ik hou jullie nog wel op de hoogte hoor! maarja.....het zal denk ik niet zo heel lang duren ! Leven op pijnstillers is ook geen leven toch ?? Verdrietig echt ziellliiigggggg!! ik wens Lady Lovers heel veel liefs en sterkte en ik hoop dat er een klein wondertje gebeurd !!( dat het dus snel weer overgaat...) maar ja...Lady is gewoon op zich zelf al een wondertje!! alles wat zeheeft meegemaakt..... Boos! ik kijk wel of ik nog foto's kan maken !! doeiiii

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:39

JollyHumpy schreef:
En dan blijft ze daar nog zo lang mogelijk leven op pijnstillers tot het niet meer gaat


Citaat:
Leven op pijnstillers is ook geen leven toch ?? Verdrietig echt ziellliiigggggg!!


Is het dan wel zo eerlijk voor het beestje om haar nog te laten leven??? (Klinkt een beetje cru, maar toch...)

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-03 20:41

DAt vraag ik me ook af !! maar weet je ze heeft als ze pijnstillers heeft bijna geen last er van ze kan een beetje door de wei hobbelen en in de zon staan enzo maar ja het is natuurlijk niet eerlijk voor haar om haar jaren zo te laten leve..maar ja ze kan nog wel even een poosje genieten van een rustig leventje !!