gister lekker gereden!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 09:59

Ik moest gister avond weer rijden van 8:30 tot 9:30!
Het was weer lekker gezellig!!!
Ik kwam binnen en toen zei suzanne tegen mij als er teveel mensen zijn moet jij effe op een grote pony(want de les ervoor , de gevordedereden met ons mee omdat er wedstrijden waren)Maar gelukkig hoefde dat niet en kon ik gewoon op elinda.........
Toen gingen we rijden is gewoon effe draf toen galop en toen zag ik Mayo van bokt!Toen de les was af gelopen ging mayo op iduna rijden. in verband met vakantie tijd moesten we opgeven aan de bar dat we volgende week weer kwamen en tot grote spijt kan ik dan niet op elinda dus mocht ik een andere kiezen nou deze waren nog over: mirte,jamaica,jalous,gusta en make my day, ik ken aleen jamaica en op die wil ik nooit meer dus zei ik kan ik echt niet op elinda toen zei renee (man bij mij uit de les) nee maar het is ook beter als je een keer op een andere rijd!Dus ik d8 ik ga maar op make my day ! Ik weet nu wel wie dat is!

EN mayo het zag er gister echt cool uit jij op iduna!!!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxx debbie

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 13:02

vorr de gene die op ZH rijden:

weten julei of Make My Day lief is?????

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-01 11:25

nou leuk die reacties!!!!!!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 22:03

Tja, sorry debbie.. Als mensen niet reageren dan reageren ze niet.. Het is niet echt aardig om dat te gaan klagen dat er niemand reageert..

Sorry..

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 23:25

nee, maar leuk is ook anders!
ps debbie, ik ben helemaal niet bekend op Zh, dus kan er helaas niets zinnigs over zeggen ( vandaar dat ik en met mij vele anderen denk ik) niet reagerde..

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 23:49

En ik rij er wel, maar ik ken Make My Day niet. Weet alleen in welke stal hij/zij staat, maar daar houdt het dan ook mee op.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-01 16:22

ow oke !

nou ik zie het dinsdag wel
En bart ik had aleen minstens wel 1 reactie verw8 maar die had ik niet gezien en nu wel,en bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat ze lief is dinsdag!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 21:46

hoi ik weet hoe je je voelde debbie ik heb het ook heel vaak en dan denk ik wat maakt mijn berichten dan zo onaantrekkelijk maarja succes dinsdag