Ik heb me kapotgelachen vanmiddag!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-01 17:06

Vanmiddag kon ik mijn nieuwe regendeken ophalen bij het postkantoor omdat ik hem onder rembours had laten verzenden.Toen ik hem er thuis uithaalde zag ik al dat ie veeeeels te groot was maar goed,ik ging naar sunny en deed hem op,het resultaat:

een regendeken dat tot Sun's enkels kwamen en ze kon zowat over die gesp stappen die op der borst hoort te zitten Haha! Haha! Haha! *LOL* *LOL* *LOL*

Ik lag me dus helemaal kapot en sun staat er wanhopig bij te kijken Lachen en nu zit ik stiekum op bokt.nl maar ik moet van mijn moeder een ander deken uitzoeken op divoza dusss doeeeeeei!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 17:56

hahaha, heb ik ook met honey gehad.
Het schoftbontje achter de oren, dan was de ruglengte goed.
Verder zag je heel honey niet meer. Ze had gewoon een TENT!!!!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:01

haha ik zei het toch Knipoog
echt je moet onderlengte 145 aanhouden hoor!!!!.maar daar hebben ze er maar heel weinig van bij divoza,lees mijn berichtje over winterdeken voor tink maar eens

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:03

hahah
ik heb dat altijd met die vliegendekens
ik weet dat die lekker royaal moeten zitten maar bij queen hangt dat ding over haar knieƫn en hij schuift veels te ver naar achteren *zucht* denk dat queen maar iets groter moet worden hihi

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:15

hihi
lijkt me zo grappiger eruit zien, en ex's dekens passen want die heeft ie al heel lang

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:18

Dekens bestel je ook niet per postorder vind ik. Trouwens niks wat aan maatvoering gebonden is en ook gewoon om de hoek te koop is. Die paar gulden prijsvoordeel weegt in mijn visie niet op tegen het werk als het niet past. Nu ja, inkopen en calculeren is mijn vak, misschien speelt dat een rol.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:47

Het probleem is alleen dat niet iedereen de paardewinkel op de hoek heeft.....
Ikke ook niet, alleen houd ik er niet van om van een plaatje te bestellen. Het gaat toch altijd fout, je krijgt altijd het verkeerd en krijg je het goede, dan laten ze het elektronische label eraan zitten!

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:52

Hahahahaha, breek me de bek niet los. Ja, wonen op een eiland heeft ook nadelen, niet veel , maar toch..... Wat nog erger is, je bestelt iets bij de ruitershop, je bent eruit hoe het moet zijn, het samen helemaal eens, kom je het ophalen, klopt er geen zak van. Meer dan eens meegemaakt, ik heb een dijk van een ruitershop hier in de buurt, zo'n kerel die het nog allemaal met het handje kan en zijn hand niet omdraait voor iets speciaals, en zelfs als wij samen volkomen zeker weten dat we over hetzelfde praten, dan is de leverancier nog in staat het verkeerde te stuern, de sukkel.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 23:30

Haha ja te grote dekens... Kheb er ook 2 Lachen Nou zijn die van mij niet super te groot maar je ziet wel dat Pinky gewoon simpelweg te klein is *LOL*
Yeah ik ben dan blijkbaar zo'n gelukshebber met een ruitersportzaak om de hoek *LOL* Maar heeft ook erg veel nadelen hoor, ik kom er wel errug vaak...
Tis gewoon zo verleidelijk he!