nrps keuring Raalte

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:01

Vanmiddag met de kleine merrie in Raalte op de NRPS keuring geweest. Hmmm, kleine merrie... thuis vind ik hem niet zo imponerend tussen de grote paarden, maar al die pony's steekt ze ook met kop en schouders bovenuit. Qua beweging deed ze niet onder voor de paarden in elk geval Haha! Ze had een eerste premie en werd dagkampioen van de 3 jaar e.o. merries Haha!
Daarna nog zadelrubriek. erg jammer, het liep nogal uit, en ze was gewoon te moe. In draf loopt ze de rest er nog uit met 2 hoeven in een neusgat, maar toen ze moest galopperen weigerde ze alle medewerking en ben ik er uiteindelijk maar uitgegaan. Erg jammer, want er stonden wat potentiƫle kopers langs de kant, maar ja... Zo'n 4-jarige merrie, voor de eerste keer van huis, dat was ook een beetje veel allemaal.
Nescio was mee als baby-sit op de vrachtwagen, en gedroeg zich uitermate braaf! Viel me niet tegen van m'n fruitcake! Party!! Hij ziet die merrie wel zitten geloof ik Lovers . Ik had hem nog even willen losrijden, omdat hij ook al meer dan een jaar niet meer op vreemd terrein is geweest, maar daar kwam ik niet meer aan toe.
Ik ben echt super tevreden over die kleine dame!! Lovers Zoals ze hier ging meet ze zich zonder problemen met paarden die een stuk groter zijn, dat vond ik erg grappig, want ik was thuis nog niet echt onder de indruk van haar, en nu dus wel! Party!!

_________________
Just smile and keep riding!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Zep op 2001-07-18 18:02 ]</font>

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 18:07

Jammer van de zadelrubriek, Zep, volgende keer beter!

Wat voor afstamming heeft de merrie en is ze van jou??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 20:10

Ze is uit eigen fok van Whinny Jackson uit een ponymerrie van El Khafif. Mams liep met mijn zus en mij in diverse disciplines naar het Z(Z) en springt nu ZZ in de a-selectie bij de pony's. We hebben haar op een gegeven moment gedekt omdat het nogal hard ging, deze jonge merrie hoef je geloof ik iets minder tegen zichzelf in bescherming te nemen Haha! tis een pittige tante maar dat is ook wel het leuke. Het was wel heel grappig vandaag om haar tussen allemaal echte fokmerries te zien, veulen aan de voet of zelfs nog drachtig. Dan leek deze meer een ruin... echt een sporttype wat dat betreft.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:22

en heb je dr nog fotos van ben benieuwd mijn verzorg paard is ook een nrps... Party!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 22:33

Ja Zepje, waar blijft die foto van Pukje en Maarten? Lachen

Gaaf hoor, die eerste premie en dan ook nog dagkampioen, gefeliciteerd! Inderdaad jammer van die galop. Maar als ik het goed begrijp was het voor haar uberhaupt de eerste keer dat ze zich op een groot evenement moest tonen. Dan heeft ze het heel goed gedaan!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 09:01

goed hoor!gefeliciteerd,jammer van de zadelrubriek.

he el kafif?das ook de vader van deze merrie:
Afbeelding
en het veulen van deze merrie is van ed king hill

ze heeft onlangs ook een eerste premie gewonnen(het veulen)


heb je een foto van jou merrie?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 11:40

Sorry voor de schop, maar ik zag dat de mama van mijn paardje er ook is geweest met haar veulen; Haandpaols Summertime. Heb jij daar heel toevallig foto's van? (hij was 3e in de veulenrubriek, 1e premie en Ermelo)