Arme Marillie

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 15:11

Gisteren zijn we lekker het bos ingegaan, leuk voor de afwisseling dacht ik nog. Eveline was mee, die ging op Imatador en ikzelf tuurlijk op Marillion.
Royaal ingesprayd met vliegenspray. Toch liep ie regelmatig naar zijn buik te slaan.

Vandaag plukte ik hem van stal (mocht de wei niet in ivm hoosbuien) leek zijn buik wel een aardbei. Scheve mond\ Huilen Allemaal bulten ter grootte van 6 cm, over zijn hele buik.
Heb 'm wel opgezadeld, want de bulten liepen totaan de singel, ik wilde wat licht werk met hem doen, omdat hij ook het land niet inkon. Doe ik zijn peesbeschermers om, blijkt dat ie 4 megadikke kogels heeft! Scheve mond\
Toch maar de veearts gebeld en die komt dus zometeen even bij hem kijken, waarschijnlijk krijgt hij een injectie tegen allergieen.
Wel op hem gestapt en wat zijgangen in stap gedaan (eerst instructrice gebeld, die adviseerde ook de veearts) en gekeken of ie niet kreupel was. Gelukkig dus niet !
Hoop dat de veearts hem er gauw vanaf kan helpen. Leuk hoor...zo'n bos vol beesten! Schijnheilig

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-01 20:53

Ja, de veearts is geweest. Hij had idd een overreactie...serieus, zijn buik leek wel een omgekeerde poffertjespan! Scheve mond\
Ik had het ook even aangekeken, als hij niet van die dikke benen had gehad. Die dikke benen was dus ook een overreactie.
Hij heeft een injectie gehad tegen die reactie, zijn benen hebben nu weer de normale omvang, alleen zijn buik is nog een slagveld.

Fitz, ik ga morgen wel gewoon naar les, Marillion loopt verder oke...Vivian weet er van en we houden er rekening mee. Marillion voelt zich ook verder oke, hij ziet er alleen niet uit..heel sneu! Verdrietig
Ik kijk het morgen nog aan, als ie een slechte indruk op me maakt, neem ik alleen Imatador mee, maar zoals het er nu uitziet allebei!

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-01 21:03

Ja, vanmorgen waren de bulten zelfs helemaal weg. Zijn benen zijn ook niet meer dik. Pfffff!
Ik heb 'm dus gewoon mee naar les genomen en wat rustiger aan gedaan, maar hij ging eigenlijk als vanouds, hij voelt zich heel oke. Gaf zelfs nog een lekkere bok weg!!! Haha!

Ik ga toch maar weer proberen knoflook bij hem binnen te smokkelen (hij vindt het ZO vies!) en ik heb gehoord dat azijn helpt tegen de jeuk bij eventuele beten?

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-01 08:13

Oke...das een goeie Vikki!!! Idd gaf ik altijd knoflookpoeder, maar allebei mijn paarden (die kleine draak vreet alles.. Haha! ) moeten er niks van hebben, zelfs niet door de musli!
Maar die van jou ga ik proberen Vikki!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie