Sixs Flags.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-01 23:46

Ben vandaag naar six flags geweest! Was leuk joh! Ik vanõchtend om 7(!) uur opstaan... We wouden al om 9 uur wegaan. Dus wij om 9 uur weg komen we pas om half 11 op het parkeer terrein aan! Maar gelukkig hadden we vrijkaartjes dus we konden heel snel doorlopen. Ok atractie 1 werd de Zweefmolen (hahaha lekker droog maar wel lachen!) het eerste rondje had ik echt gelijk van Wow ik ben nu gelijk erg ligt in mijn hoofd..... Maar ja boeie! Gewoon doorgaan! Daarna in dat ding naast de zweefmolen (een witte atractie) Die was al helemaal lachen!!!! Daarna in die Crazy river geweest.... en wat denk je... ZEIKNAT!!!!!!! maar ja... Toen wouden we in de Elconder gaan.... Technische stroing.... BALEN!!!!!! Boos! En toen zijn wouden we in die houten 8baan gaan.... Hmm was iemand flauw gevallen... Dus Kirsten d8 HMMMM LAAT MAAR!!! Dus toch maar door naar El Rio Grande, we konden in 1 keer doorlopen... WONDER!!!! En wederom ZEIKNAT!!!! Toen was het lunch tijd en hebben we ff een hotdog gegeten... toen (jaja) in het reuzenrad... Wel een mooi uitzicht! Toen daarna gingen we zo´n water show kijken met jet ski´s enzo! Was bet komisch! Ik vertel de rest morgen wel want me broer moet op de pc!

Maar het was wel een geslaagde dag btw...

Tot morgen!


groetjes kirsten

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 23:58

Ik wil ook nog steeds gaan....
komt er maar niet van terwijl het hartstikke dichtbij is!!! Cool waterdicht jekkie aan doen *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 00:23

Ja sixflags is erg leuk. Ben er poosje terug met school geweest ipv een eindexamenstunt. Jammer dat we er maar een paar uurtjes waren, te kort om alles te zien en te beleven.
Als ht goed is gaan we deze zomer nog een keertje met wat vrienden.

Survivorgirl

Berichten: 115
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 00:20

Ik ben er vorig jaar 2x geweest!!
had zo'n seizoenenpas Party!! Party!! Party!!
En het was erggggggg leuk!
TIP om naar toe te gaan>>>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 09:00

ik haaaat pretparken, neem mij maar mee naar de kinderboederij Haha! en sixflags vind ik persoonlijk al helemaal niks, de efteling is leuker (kwam OOK als uitslag van een test Lachen ) en familie van mij was er ook heen geweest en die vond er OOOK niks aan.
maarja wel leuk dat je een leuke dag gehad hebt

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 09:45

ik geef niet zo erg om pretparken, maar de efteling vind ik nog wel leuk en lekker dichtbij ook Haha!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-01 10:53

Pretparken boeien mij ook niet echt maar wel leuk dat het zo leuk ik geweest. Met de introductie dagen van m'n nieuwe school gaan we d'r ook heen en ga ik natuurlijk wel mee, maar meer omdat het moet.
XXX
Ciska